Barbara Bartucz
OptiMonk tartalommarketing-menedzser
Barbara cikkek írásával támogatja a webáruházak tulajdonosait a növekedésben. Amikor éppen nem kreatív tartalmat készít, az edzőteremben edz, elmerül egy könyv világában, vagy krimi regények rejtélyeinek megfejtésével tölti idejét.
Hol tanult
Szakértelem

Utóbbi cikkei

Így növelheted a vásárlói bizalmat a webshopodban 2025-ben
Tudd meg, hogyan növelheted a vásárlói bizalmat webshopodban 2025-ben! Fedezd fel a bizalomépítés kulcsfontosságú stratégiáit. […]

Személyre szabott tartalom néhány kattintással: 5 könnyű és gyors megoldás
Hogyan tudsz könnyen és gyorsan személyre szabott tartalmat elhelyezni az oldaladon? Cikkünkből megtudhatod. […]

Érdemes hírlevél listát építeni? Ezért lehet a legértékesebb eszközöd!
Tudd meg, miért éri meg hírlevél listát építeni, és hogyan hozhatsz létre hatékony e-mail marketing csatornát, amely stabil eladásokat hoz. […]

10 bevált taktika, amivel e-mail feliratkozókat szerezhetsz a weboldaladon
Hogyan gyűjthetsz e-mail címeket hatékonyan? Hogyan érheted el, hogy a látogatók maguktól adják meg az elérhetőségüket? […]

Bearaby marketingstratégiája: Hogyan értek el 4,999%-os bevételnövekedést három év alatt?
Egy vállalkozás indítása közvetlenül a globális járvány előtt? Sokan biztos bukásnak tartották volna. De nem a Bearaby. Miközben a legtöbb […]

5 Valentin-napi popup ötlet, amelyekkel meghódíthatod a szíveket és fellendítheted az eladásokat
Ebben a cikkben 5 kipróbált tippet osztunk meg, amelyekkel olyan Valentin-napi popupokat készíthetsz, amelyek nemcsak lenyűgözik a közönségedet, de hatékonyan növelik az eladásokat, és még különlegesebbé varázsolják az ajándékozás örömét. […]