
Útmutató a terméklistázó oldalak optimalizálásához
Cikkünkben bemutatjuk, hogy melyek a kategóriaoldal elengedhetetlen elemei, hogyan javíthatjuk a navigációt, hogyan növelhetjük a konverziós rátát, és még sok mást. […]
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.
Cikkünkben bemutatjuk, hogy melyek a kategóriaoldal elengedhetetlen elemei, hogyan javíthatjuk a navigációt, hogyan növelhetjük a konverziós rátát, és még sok mást. […]
Nézzük meg, hogy mi az A/B tesztelés, miért érdemes alkalmazni, hogyan valósíthatod meg a saját tesztjeidet, valamint 4 valódi A/B teszt példát is megnézünk. […]
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]
Ismerd meg azt a 13 kulcselemet, amelyekkel termékoldalaid nemcsak figyelmet keltenek, hanem valóban vásárlásra is ösztönöznek. […]
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]
A webáruház-tulajdonosok egyik legnagyobb rémálma: a magas kosárelhagyási arány. Ráadásul, ez sokkal gyakoribb probléma, mint gondolnánk. Az átlagos kosárelhagyási arány […]
Hogyan gyűjthetsz e-mail címeket hatékonyan? Hogyan érheted el, hogy a látogatók maguktól adják meg az elérhetőségüket? […]
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.