Így lett meggyőzőbb az Akkuforrás kínálata

Akkuforrás főoldala

A bővülő kínálat és a műszaki részletek ellenére a termékoldalak nem mindig segítették hatékonyan a vásárlói döntést. Ezért az Akkuforrásnak új megközelítésre volt szüksége.

+26,18%rendelés
Akkuforrás főoldala

Tartalom

 

Ismerd meg az Akkuforrást

Az Akkuforrás 2012-ben indult, kezdetben egyetlen üzlettel, helyben kiszolgálva a vásárlókat. A cég fő profilját az akkumulátorok és a hozzájuk tartozó kiegészítők forgalmazása adta, és már a kezdetektől erős szakmai hozzáértéssel támogatták ügyfeleiket.

A növekvő kereslet és az online jelenlét fontossága miatt 2017-ben elindították saját webáruházukat is, amely azóta folyamatosan fejlődik. 

2021-ben az alapító fia is csatlakozott a vállalkozáshoz, ezzel új lendületet és digitális szemléletet hozva a cég életébe.

Weboldal:
akkuforras.hu

Iparág:
Akkumulátor-kereskedelem

Alapítás:
2012

A kihívás

Az Akkuforrás kínálata az évek során jelentősen kibővült: nemcsak akkumulátorokat, hanem izzókat, töltőket és egyéb kiegészítőket is forgalmaznak. 

Ez a széles választék lehetővé teszi, hogy szinte minden energiaellátással kapcsolatos igényre megoldást kínáljanak, ugyanakkor kihívást is jelent a vásárlói tájékozódás szempontjából.

Különösen azok számára, akik nem napi szinten foglalkoznak műszaki cikkekkel, sokszor nehézséget okoz eligazodni a technikai leírásokban, értelmezni a paramétereket, vagy eldönteni, hogy egy adott termék miben jobb választás, mint egy másik, első ránézésre nagyon hasonló alternatíva.

A probléma gyökere részben abban rejlett, hogy a termékoldalak túlnyomórészt műszaki adatokra épültek, és nem hangsúlyozták eléggé azokat a vásárlói előnyöket, amelyek valóban segítik a döntéshozatalt. Bár a csapat időben felismerte, hogy szükség lenne a tartalmak átfogó optimalizálására, a megvalósítás komoly akadályokba ütközött: a több száz termékoldal manuális frissítése rendkívül idő- és erőforrásigényes lett volna.

Megoldás

Az Akkuforrás.hu az OptiMonk Termékoldal optimalizáció funkcióját vezette be, hogy egyszerűbbé és meggyőzőbbé tegye a vásárlói döntéseket.

Termékoldal optimalizáció előtt és után

Minden termékoldal tetején automatikusan megjelenik egy rövid, jól strukturált előnylista, amely közérthető, vásárlóbarát nyelvezettel foglalja össze, miért érdemes az adott terméket választani.

A lista létrehozását, megjelenítését és tesztelését teljes mértékben mesterséges intelligencia végzi. A rendszer minden termékhez önállóan generál tartalmat, és automatikusan teszteli is annak hatékonyságát – így pontos képet kapunk arról, hogy valóban működik-e az új verzió.

Eredmény

A termékoldal optimalizáció bevezetése után az új, AI által támogatott termékoldalak +26,18%-kal több megrendelést hoztak a korábbi verzióhoz képest.

A változtatás hatását A/B teszt igazolta, ahol az optimalizált oldal 95,76%-os statisztikai bizonyossággal teljesített jobban, mint az eredeti.

Mindezt úgy sikerült elérni, hogy nem kellett manuálisan belenyúlni több száz termékoldalba, az AI gondoskodott róla, hogy a látogatók már az első pillanatban találkozzanak a legfontosabb előnyökkel.

További esettanulmányokat
böngésznél?
+14,2%konverziós arány

Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware

Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware A termékoldal-optimalizálás és személyre szabott ajánlórendszer

+45,14%feliratkozási arány

Így vált a gamifikáció a Chefs.hu listabővítő fegyverévé

Így vált a gamifikáció a Chefs.hu listabővítő fegyverévé A Chefs.hu gamifikációs popup A/B tesztet indított

+45%bevétel

Így növelte bevételét a Velekey Ékszervilág

Így növelte bevételét a Velekey Ékszervilág A Velekey Ékszervilág a vásárlási élmény optimalizálása érdekében keresett

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!