Bshopy: Több ezer termék, egyetlen megoldás

A Bshopy példája jól mutatja, hogyan lehet több ezer termékoldalt egyszerre fejleszteni, és ezzel kézzelfogható eredményeket elérni.
+12,31%rendelés

A Bshopy példája jól mutatja, hogyan lehet több ezer termékoldalt egyszerre fejleszteni, és ezzel kézzelfogható eredményeket elérni.
A Bshopy 2020 végén, a Covid-időszakban indult el, és néhány év alatt egy széles termékkört kínáló webáruházzá nőtte ki magát.
Kezdetben nagykerektől közvetlenül értékesítette termékeit, mára azonban saját raktárkészlettel dolgozik, ami komoly előrelépést jelent a működés stabilitása és a vásárlói élmény szempontjából.
A Bshopy széles és sokszínű termékkínálata egyszerre jelentett előnyt és kihívást a piacon.
Több ezer termék mellett a manuális oldaloptimalizálás gyakorlatilag kivitelezhetetlen volt. Ennek következtében a termékoldalak megjelenése nem volt egységes, és a keresőoptimalizálási szempontok sem tudtak megfelelően érvényesülni.
A helyzetet tovább nehezítette, hogy a hirdetési költségek folyamatosan emelkednek, így egyre nagyobb nyomás nehezedett arra, hogy a meglévő forgalmat hatékonyabban használják ki.
A Bshopy számára elengedhetetlenné vált egy olyan megoldás, amely egyszerre egységesíti a termékbemutatást, javítja a SEO teljesítményt, és kézzelfoghatóan növeli a konverziós rátát.
Megoldásként a Bshopy az OptiMonk Intelligens Termékoldal Optimalizációját vezette be, amely mesterséges intelligencia segítségével automatizáltan alakítja át a termékoldalakat.
Ahelyett, hogy minden egyes oldalt manuálisan kellett volna javítani, az AI pillanatok alatt olyan tartalmakat generált, amelyek egységesen kiemelik a vásárlói előnyöket és megkönnyítik a döntéshozatalt.
Ezeket az újonnan generált tartalmakat jóváhagyás után pedig automatikusan be is illesztette az összes termékoldalra.
Az új termékoldalak letisztultabb, átláthatóbb felépítést kaptak: megjelentek a legfontosabb érveket röviden összefoglaló előnylisták, amelyek azonnal rávilágítanak, miért éri meg az adott terméket megvásárolni.
Az A/B teszt egyértelműen igazolta az új termékoldalak hatékonyságát. Az optimalizált változatok 12,31%-kal több rendelést hoztak, mint az eredeti termékoldalak.
Az eredmények igazolják, hogy a jól strukturált, automatizált tartalom nemcsak egységesebb megjelenést biztosít, hanem közvetlenül hozzájárul a konverzió növeléséhez is.
Szeretnéd te is kipróbálni? Foglalj időpontot egy ingyenes konzultációra, és fedezd fel, hogyan segíthet az OptiMonk a te weboldaladnak is!
Marketing tippek és esettanulmányok heti rendszerességgel.
Fedezd fel az optimalizációs taktikák könyvtárát és hozd létre őket néhány kattintással a saját webáruházadban lépésről lépésre. Optimalizációs taktikák megnyitása
Hozz létre egy fiókot és próbáld ki korlátok nélkül az OptiMonk összes konverzió optimalizációs eszközét.Kipróbálom ingyen
Foglalj egy időpontot egy ingyenes konzultációra szakértőinkkel, ahol minden kérdésedre választ adunk.Ingyenes konzultációt kérek
DrinkMix: gamifikációval a konverzióért Az érdeklődés megvolt, de a konverziók nem érkeztek vele – a
Hogyan növelte a CraftMystic 1,125%-kal a feliratkozóik számát? A CraftMystic, spirituális termékeket kínáló webáruház, korábban
Így növelte a Kisgép Online AI-k bevételét Az OptiMonk AI segítségével a termékoldalak átalakítása 28%-os
Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.