Bshopy: Több ezer termék, egyetlen megoldás

Bshopy weboldala

A Bshopy példája jól mutatja, hogyan lehet több ezer termékoldalt egyszerre fejleszteni, és ezzel kézzelfogható eredményeket elérni.

+12,31%rendelés
Bshopy weboldala

Tartalom

 

Ismerd meg a Bshopy.hu-t

A Bshopy 2020 végén, a Covid-időszakban indult el, és néhány év alatt egy széles termékkört kínáló webáruházzá nőtte ki magát. 

Kezdetben nagykerektől közvetlenül értékesítette termékeit, mára azonban saját raktárkészlettel dolgozik, ami komoly előrelépést jelent a működés stabilitása és a vásárlói élmény szempontjából.

Weboldal:
 www.bshopy.hu

Iparág:
Általános kiskereskedelem

Alapítás:
2020

A kihívás

A Bshopy széles és sokszínű termékkínálata egyszerre jelentett előnyt és kihívást a piacon. 

Több ezer termék mellett a manuális oldaloptimalizálás gyakorlatilag kivitelezhetetlen volt. Ennek következtében a termékoldalak megjelenése nem volt egységes, és a keresőoptimalizálási szempontok sem tudtak megfelelően érvényesülni. 

A helyzetet tovább nehezítette, hogy a hirdetési költségek folyamatosan emelkednek, így egyre nagyobb nyomás nehezedett arra, hogy a meglévő forgalmat hatékonyabban használják ki. 

A Bshopy számára elengedhetetlenné vált egy olyan megoldás, amely egyszerre egységesíti a termékbemutatást, javítja a SEO teljesítményt, és kézzelfoghatóan növeli a konverziós rátát.

A megoldás

Megoldásként a Bshopy az OptiMonk Intelligens Termékoldal Optimalizációját vezette be, amely mesterséges intelligencia segítségével automatizáltan alakítja át a termékoldalakat. 

Ahelyett, hogy minden egyes oldalt manuálisan kellett volna javítani, az AI pillanatok alatt olyan tartalmakat generált, amelyek egységesen kiemelik a vásárlói előnyöket és megkönnyítik a döntéshozatalt. 

Ezeket az újonnan generált tartalmakat jóváhagyás után pedig automatikusan be is illesztette az összes termékoldalra. 

Bshopy optimalizáció előtt és után

Az új termékoldalak letisztultabb, átláthatóbb felépítést kaptak: megjelentek a legfontosabb érveket röviden összefoglaló előnylisták, amelyek azonnal rávilágítanak, miért éri meg az adott terméket megvásárolni. 

Eredmény 

Az A/B teszt egyértelműen igazolta az új termékoldalak hatékonyságát. Az optimalizált változatok 12,31%-kal több rendelést hoztak, mint az eredeti termékoldalak. 

Bshopy A/B tesztje

Az eredmények igazolják, hogy a jól strukturált, automatizált tartalom nemcsak egységesebb megjelenést biztosít, hanem közvetlenül hozzájárul a konverzió növeléséhez is.

Szeretnéd te is kipróbálni? Foglalj időpontot egy ingyenes konzultációra, és fedezd fel, hogyan segíthet az OptiMonk a te weboldaladnak is!

További esettanulmányokat
böngésznél?
+3415feliratkozó

DrinkMix: gamifikációval a konverzióért

DrinkMix: gamifikációval a konverzióért Az érdeklődés megvolt, de a konverziók nem érkeztek vele – a

+1,125%feliratkozási arány

Hogyan növelte a CraftMystic 1,125%-kal a feliratkozóik számát?

Hogyan növelte a CraftMystic 1,125%-kal a feliratkozóik számát? A CraftMystic, spirituális termékeket kínáló webáruház, korábban

+28%bevétel

Így növelte bevételét a Kisgép Online, az AI segítségével

Így növelte a Kisgép Online AI-k bevételét Az OptiMonk AI segítségével a termékoldalak átalakítása 28%-os

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!