Hogyan növelte a CraftMystic 1225%-kal a feliratkozóik számát?

CraftMystic weboldala

A CraftMystic, spirituális termékeket kínáló webáruház, korábban használt theMarketer-es feliratkozó popupjai nem teljesítettek elvárásaik szerint. Ezért úgy döntöttek, hogy egy új megoldást próbálnak ki.

+1225%feliratkozói szám
CraftMystic weboldala

Tartalom

 

Ismerd meg CraftMystic-et

A CraftMystic a spiritualitás szerelmeseinek kínál különleges kristályokat, ékszereket, DIY készleteket és más lelki eszközöket – gondosan összeválogatva, ametiszttől a citrinig.

Mivel ezek a termékek speciális ismereteket igényelnek a vásárlók igényeiről és preferenciáiról, a CraftMystic számára kihívást jelentett a látogatókat feliratkozókká alakítani, még akkor is, ha kínálatuk egyedi és értékes.

Weboldal:
www.craftmystic.ro

Iparág:
Divat

Alapítás:
2019

A kihívás

A CraftMystic egy egyszerű popupot használt theMarketer-től, amely egy alap feliratkozó űrlapot tartalmazott két mezővel és egy legördülő menüvel, amely a látogatók horoszkópját kérdezte.

Viszont a popup konverziós aránya rendkívül alacsony, mindössze 1,36%-os volt.

A céljuk az e-mail feliratkozók számának növelése és több eladás generálása volt, így olyan vonzóbb popup megoldásra volt szükségük, amely képes jobban bevonni a látogatókat és ösztönözni őket a feliratkozásra.

A megoldás

Ekkor találtak rá az OptiMonkra és döntöttek úgy, hogy A/B tesztelést végeznek, hogy egyszerre mérjék az eredeti theMarketer popup és az új OptiMonk popup teljesítményét. Ezzel pontosan láthatták, melyik megoldás hozza a jobb eredményeket.

De nem csupán a szoftver maga változott.

A csapat stratégiai módosításokat is végrehajtott a megjelenésben és az interakciós folyamatban, hogy növeljék a vásárlói elköteleződést.

Az új párbeszéd alapú popup nagyobb lett (teljesképernyős popupot használtak), hogy még inkább felkeltse a látogatók figyelmét, és több oldalas élményt kínált.

CraftMystic többlépcsős popupja

A látogatók először kiválaszthatták a csillagjegyüket…

Többlépcsős popup első oldala.

Ezt követően kedvezményért cserébe elkérték a látogatók e-mail címét…

Popup második oldala.

Végül, a popup utolsó oldalán személyre szabott termékajánlásokat kaptak, ezzel még vonzóbbá és testreszabottabbá téve az élményt, ami hozzájárult a konverzió növekedéséhez.

Többlépcsős popup 3. oldala.

Miért volt ennyire sikeres ez a többlépcsős popup?

Mert nem terhelte túl a látogatókat. Ahelyett, hogy egyszerre tette volna fel a kérdéseket, a folyamatot könnyen kezelhető, kisebb lépésekre bontotta. Ez a fokozatos interakció szándékosabbá és felhasználóbarátabbá tette az élményt, ami végül jobb konverziós eredményeket hozott.

Nézzük meg, milyen beállításokat alkalmaztak:

A popupot azoknak a látogatóknak jelent meg, akik legalább 5 másodpercet eltöltöttek az oldalon, és legfeljebb kétszer jelent meg számukra.

Popup beállításai.

Illetve, azokat a látogatókat célozták, akik a főoldalon tartózkodtak és nem iratkoztak még fel.

Popup beállítások.

Eredmények

Három hét tesztelés után az A/B teszt eredményei lenyűgözőek voltak:

  • Az OptiMonk popup elképesztő módon +1125%-kal növelte a feliratkozási arányt, ami azt eredményezte, hogy a konverziós arány 1,36%-ról (theMarketer popupja) 16,67%-ra emelkedett.
  • A rendelési konverzió is javult 4%-kal, 1,75%-ról 1,82%-ra növekedett az OptiMonk popup alkalmazásával.

Ez egyértelműen megmutatta, hogy az új popup sokkal hatékonyabb, mind a feliratkozások, mind pedig a konverziók növelésében.

Végső gondolatok

Az A/B tesztelés igazi mérföldkő volt a CraftMystic számára.

Az OptiMonk többlépcsős popupja és a személyre szabott élmény alkalmazásával sikerült javítaniuk a konverziós arányokat, jelentősen bővíteniük az e-mail feliratkozói listát, és jobb felhasználói élményt kínálniuk.

A sikerük titka az adatokra alapozott optimalizálás volt. Különböző dizájnok és elrendezések tesztelésével megtalálták a legjobban működő megoldást, amely valóban rezonált a célcsoportjukkal.

Az A/B tesztelés elengedhetetlen eszköze azoknak a vállalkozásoknak, mint a CraftMystic, amelyek a valós adatok alapján finomhangolják a stratégiájukat, növelik az elköteleződést és támogatják az értékesítések növekedését.

További esettanulmányokat
böngésznél?
+26,2%bevétel

26,2%-os bevételnövekedés a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációnak köszönhetően

Így javította vásárlói élményét a Czár ékszer Czár ékszer webáruház közel 230 ezer forint extra

+3415feliratkozó

DrinkMix: gamifikációval a konverzióért

DrinkMix: gamifikációval a konverzióért Az érdeklődés megvolt, de a konverziók nem érkeztek vele – a

+16,81%feliratkozási arány

Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág

Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág A SzépségVilág számára kihívást jelentett, hogy pontos képet kapjon

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!