Dorko: A tökéletes leírás receptje

Dorko webshopja

A Dorko az OptiMonk AI segítségével egyszerűsítette a vásárlói döntéshozatalt, és növekedést ért el a webáruház teljesítményében.

+5,5%rendelés
Dorko webshopja

Tartalom

 

Ismerd meg a Dorko-t

A Dorko története 1920-ra nyúlik vissza, amikor a Dorogi Gumigyár elindította cipőgyártó tevékenységét. Az 1990-es években a márka egyre inkább háttérbe szorult, ahogy a piacot elárasztották a külföldi márkák. 

2014-ben Gém Péter újraélesztette a Dorko-t, és azóta a márka széles választékkal kínál divatcikkeket, amelyeket a legkiválóbb hazai tehetségek terveznek. A Dorko célja, hogy a stílusos és minőségi termékekkel inspirálja a vásárlókat, miközben megőrzi a márka egyedi örökségét.

Weboldal:
dorko.hu 

Iparág:
Divat

Alapítás:
1920

A kihívás

A mai világban elengedhetetlen, hogy a termékoldal azonnal megragadja a vásárlók figyelmét, hiszen a látogatók nagyrésze egyből ide érkezik hirdetésekből. 

Az oldal minden részletének gyorsan kell segítenie a vásárlót a döntésében, anélkül, hogy túl sok információval terhelné őt. Ezért szerették volna a termékoldalakon kimelni a fő előnyöket röviden.

Azonban ez hatalmas feladatnak ígérkezett volna, hiszen a Dorko széles termékválasztékkal rendelkezik. Belátták, hogy a manuális termékoldal optimalizálás nem opció, különösen úgy, hogy minden termékoldalnak egységes minőséget és kifinomult vásárlói élményt kellett biztosítania. 

Ekkor találtak rá az OptiMonk termékoldal optimalizációs eszközére, amely mesterséges intelligencia segítségével automatikusan végzi el mindezt.

A megoldás

A Dorko az OptiMonk AI segítségével automatizálta a termékelőnyök listájának készítését. 

A rendszer minden egyes termékhez automatikusan generál egy három pontból álló listát, amely a termék egyedi tulajdonságait figyelembe véve emeli ki annak legfontosabb előnyeit. 

Majd a legenerált listákat egy kattintással beillesztették az összes termékoldalra dinamikusan. 

Dorko termékoldala optimalizáció előtt és után.

Ez a gyors és egyszerű megoldás nemcsak jelentős időmegtakarítást biztosít, hanem átlátható módon segíti a vásárlókat a döntéshozatalban.

Eredmény 

Az OptiMonk AI által automatizált termékelőny lista bevezetése pozitív hatást gyakorolt a Dorko webáruházának teljesítményére. 

Az A/B tesztelés eredményei alapján az új termékoldal 5,5%-os növekedést eredményezett a rendelésmennyiségben az eredeti változathoz képest, míg a bevétel 7,33%-kal emelkedett. 

Az eredmények világosan mutatják, hogy az automatizált, jól struktúrált termékelőnyök nemcsak a vásárlói döntéshozatalt segítik elő, hanem növelik a konverziót és a bevételt is.

További esettanulmányokat
böngésznél?
+3,7%konverziós arány

Személyre szabott élmény és 9,7%-os bevételnövekedés optimalizáció segítségével

Beerselection: több bevétel kevesebb kosárelhagyással A látogatók személyre szabott megszólításával és egyedi igényeik figyelembevételével a

+16,81%feliratkozási arány

Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág

Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág A SzépségVilág számára kihívást jelentett, hogy pontos képet kapjon

+26,2%bevétel

26,2%-os bevételnövekedés a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációnak köszönhetően

Így javította vásárlói élményét a Czár ékszer Czár ékszer webáruház közel 230 ezer forint extra

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!