Dorko: A tökéletes leírás receptje

A Dorko az OptiMonk AI segítségével egyszerűsítette a vásárlói döntéshozatalt, és növekedést ért el a webáruház teljesítményében.
+5,5%rendelés

A Dorko az OptiMonk AI segítségével egyszerűsítette a vásárlói döntéshozatalt, és növekedést ért el a webáruház teljesítményében.
A Dorko története 1920-ra nyúlik vissza, amikor a Dorogi Gumigyár elindította cipőgyártó tevékenységét. Az 1990-es években a márka egyre inkább háttérbe szorult, ahogy a piacot elárasztották a külföldi márkák.
2014-ben Gém Péter újraélesztette a Dorko-t, és azóta a márka széles választékkal kínál divatcikkeket, amelyeket a legkiválóbb hazai tehetségek terveznek. A Dorko célja, hogy a stílusos és minőségi termékekkel inspirálja a vásárlókat, miközben megőrzi a márka egyedi örökségét.
A mai világban elengedhetetlen, hogy a termékoldal azonnal megragadja a vásárlók figyelmét, hiszen a látogatók nagyrésze egyből ide érkezik hirdetésekből.
Az oldal minden részletének gyorsan kell segítenie a vásárlót a döntésében, anélkül, hogy túl sok információval terhelné őt. Ezért szerették volna a termékoldalakon kimelni a fő előnyöket röviden.
Azonban ez hatalmas feladatnak ígérkezett volna, hiszen a Dorko széles termékválasztékkal rendelkezik. Belátták, hogy a manuális termékoldal optimalizálás nem opció, különösen úgy, hogy minden termékoldalnak egységes minőséget és kifinomult vásárlói élményt kellett biztosítania.
Ekkor találtak rá az OptiMonk termékoldal optimalizációs eszközére, amely mesterséges intelligencia segítségével automatikusan végzi el mindezt.
A Dorko az OptiMonk AI segítségével automatizálta a termékelőnyök listájának készítését.
A rendszer minden egyes termékhez automatikusan generál egy három pontból álló listát, amely a termék egyedi tulajdonságait figyelembe véve emeli ki annak legfontosabb előnyeit.
Majd a legenerált listákat egy kattintással beillesztették az összes termékoldalra dinamikusan.
Ez a gyors és egyszerű megoldás nemcsak jelentős időmegtakarítást biztosít, hanem átlátható módon segíti a vásárlókat a döntéshozatalban.
Az OptiMonk AI által automatizált termékelőny lista bevezetése pozitív hatást gyakorolt a Dorko webáruházának teljesítményére.
Az A/B tesztelés eredményei alapján az új termékoldal 5,5%-os növekedést eredményezett a rendelésmennyiségben az eredeti változathoz képest, míg a bevétel 7,33%-kal emelkedett.
Az eredmények világosan mutatják, hogy az automatizált, jól struktúrált termékelőnyök nemcsak a vásárlói döntéshozatalt segítik elő, hanem növelik a konverziót és a bevételt is.
Marketing tippek és esettanulmányok heti rendszerességgel.
Fedezd fel az optimalizációs taktikák könyvtárát és hozd létre őket néhány kattintással a saját webáruházadban lépésről lépésre. Optimalizációs taktikák megnyitása
Hozz létre egy fiókot és próbáld ki korlátok nélkül az OptiMonk összes konverzió optimalizációs eszközét.Kipróbálom ingyen
Foglalj egy időpontot egy ingyenes konzultációra szakértőinkkel, ahol minden kérdésedre választ adunk.Ingyenes konzultációt kérek
Beerselection: több bevétel kevesebb kosárelhagyással A látogatók személyre szabott megszólításával és egyedi igényeik figyelembevételével a
Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág A SzépségVilág számára kihívást jelentett, hogy pontos képet kapjon
Így javította vásárlói élményét a Czár ékszer Czár ékszer webáruház közel 230 ezer forint extra
Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.