Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak?

Egy kisebb webáruház is elérhet látványos sikereket. A NETBolt nemcsak feliratkozókat akart gyűjteni, hanem visszaadni a vásárlóknak a gyermeki élményt.
+8.64%feliratkozó

Egy kisebb webáruház is elérhet látványos sikereket. A NETBolt nemcsak feliratkozókat akart gyűjteni, hanem visszaadni a vásárlóknak a gyermeki élményt.
A NETBolt egy magyarországi webáruház, amely 2018-ban indult családi vállalkozásként. Céljuk, hogy minden korosztály számára elérhetővé tegye a legkedveltebb mesehősök világát.
Mára a NETBolt széles választékban kínál Disney, Marvel és Nickelodeon mintás termékeket: születésnapi party kellékeket, gyermekruházatot, lakástextileket, iskolaszereket, konyhai kiegészítőket és babaápolási cikkeket.
A növekvő hirdetési költségek miatt egyre fontosabbá vált a NETBolt számára, hogy a drágán megszerzett látogatók konvertáljanak is.
Tudták, hogy a látogatók nagyrésze még nem áll készen a vásárlásra az első látogatás alkalmával, ezért a fő céljuk az volt, hogy feliratkoztassák őket a hírlevél listára, majd emailek segítségével vásárlásra ösztönözze őket.
Kezdetben egy 5%-os kedvezménykupont kínáltak email címért cserébe, de gyorsan kiderült, hogy ez nem elég izgalmas ösztönző.
A kihívás tehát az volt, hogy a feliratkozói kampányt olyan elemekkel tegyék vonzóbbá, ami nemcsak a feliratkozók számát növeli, de mélyebb elköteleződést is eredményez.
A NETBolt gamifikált popup kampányt indított, amely az élményalapú vásárlói elvárásokra épített és a meglepetés erejét alkalmazta.
A látogatók egy színes, játékos popupban ajándékdobozok közül választhattak, miután megadták az email címüket. És csak a popup következő oldalán tudhatták meg, hogy mik nyertek:
Mint az látható, a nyeremény az 5%-os kupon maradt, mégis sikerült javítaniuk nemcsak a feliratkozók, de a vásárlások számát is a játékos elem bevezetésének és a meglepetés erejének köszönhetően.
A gamifikált popup kampány bevezetése 9,91%-kal növelte a vásárlások arányát, míg a látogatók 8,64%-a feliratkozott az e-mail listára.
A megoldás nemcsak az azonnali konverziókat, hanem hosszú távon a vásárlói elköteleződést is erősítette. Az eredmények egyértelműen bizonyítják, hogy egy kisebb webshop is növekedést érhet el kreatív, élményalapú megközelítéssel.
Marketing tippek és esettanulmányok heti rendszerességgel.
Fedezd fel az optimalizációs taktikák könyvtárát és hozd létre őket néhány kattintással a saját webáruházadban lépésről lépésre. Optimalizációs taktikák megnyitása
Hozz létre egy fiókot és próbáld ki korlátok nélkül az OptiMonk összes konverzió optimalizációs eszközét.Kipróbálom ingyen
Foglalj egy időpontot egy ingyenes konzultációra szakértőinkkel, ahol minden kérdésedre választ adunk.Ingyenes konzultációt kérek
Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a Goodspirit? A GoodSpirit az intelligens termékleírásokkal hozta még
Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem
Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása
Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.