Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak?

Netbolt weboldala

Egy kisebb webáruház is elérhet látványos sikereket. A NETBolt nemcsak feliratkozókat akart gyűjteni, hanem visszaadni a vásárlóknak a gyermeki élményt.

+8.64%feliratkozó
Netbolt weboldala

Tartalom

 

Ismerd meg a NETBoltot

A NETBolt egy magyarországi webáruház, amely 2018-ban indult családi vállalkozásként. Céljuk, hogy minden korosztály számára elérhetővé tegye a legkedveltebb mesehősök világát.

Mára a NETBolt széles választékban kínál Disney, Marvel és Nickelodeon mintás termékeket: születésnapi party kellékeket, gyermekruházatot, lakástextileket, iskolaszereket, konyhai kiegészítőket és babaápolási cikkeket.

Website:
netbolt.eu

Industry:
Játék-kiskereskedelem

Founded:
2018

NetBolt tulajdonosai.

A kihívás

A növekvő hirdetési költségek miatt egyre fontosabbá vált a NETBolt számára, hogy a drágán megszerzett látogatók konvertáljanak is. 

Tudták, hogy a látogatók nagyrésze még nem áll készen a vásárlásra az első látogatás alkalmával, ezért a fő céljuk az volt, hogy feliratkoztassák őket a hírlevél listára, majd emailek segítségével vásárlásra ösztönözze őket. 

Kezdetben egy 5%-os kedvezménykupont kínáltak email címért cserébe, de gyorsan kiderült, hogy ez nem elég izgalmas ösztönző. 

A kihívás tehát az volt, hogy a feliratkozói kampányt olyan elemekkel tegyék vonzóbbá, ami nemcsak a feliratkozók számát növeli, de mélyebb elköteleződést is eredményez.

Meogldás

A NETBolt gamifikált popup kampányt indított, amely az élményalapú vásárlói elvárásokra épített és a meglepetés erejét alkalmazta.

NETbolt gamifikációs popupja.

A látogatók egy színes, játékos popupban ajándékdobozok közül választhattak, miután megadták az email címüket. És csak a popup következő oldalán tudhatták meg, hogy mik nyertek: 

NETbolt gamifikációs poupjának második része.

Mint az látható, a nyeremény az 5%-os kupon maradt, mégis sikerült javítaniuk nemcsak a feliratkozók, de a vásárlások számát is a játékos elem bevezetésének és a meglepetés erejének köszönhetően. 

Eredmény

A gamifikált popup kampány bevezetése 9,91%-kal növelte a vásárlások arányát, míg a látogatók 8,64%-a feliratkozott az e-mail listára. 

A megoldás nemcsak az azonnali konverziókat, hanem hosszú távon a vásárlói elköteleződést is erősítette. Az eredmények egyértelműen bizonyítják, hogy egy kisebb webshop is növekedést érhet el kreatív, élményalapú megközelítéssel.

További esettanulmányokat
böngésznél?
+37%konverzió

Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a GoodSpirit?

Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a Goodspirit? A GoodSpirit az intelligens termékleírásokkal hozta még

+20%rendelés

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem

+5,64%bevétel

Játék a konverziókkal: hogyan lépett szintet a Gémklub az OptiMonkkal?

Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!