Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal?

A Gémklub az online vásárlási élmény javítása érdekében új megoldásokat keresett, hogy csökkentse a kosárelhagyást és növelje a vásárlói konverziókat.
+5,64%bevétel

A Gémklub az online vásárlási élmény javítása érdekében új megoldásokat keresett, hogy csökkentse a kosárelhagyást és növelje a vásárlói konverziókat.
A Gémklub Magyarország egyik meghatározó társasjáték-kiadója és forgalmazója, amely arra törekszik, hogy a társasjátékok örömét és közösségteremtő erejét minél szélesebb körben megismertesse. Története társasjáték-klubként indult, majd 15 év alatt kiadóvá nőtte ki magát, hogy a magyar közönség számára is elérhetővé tegye a modern, minőségi játékokat. Ma három szakbolttal, egy jól működő webáruházzal és egy nagykereskedelmi hálózattal szolgálja ki a játékok kedvelőit, miközben folyamatosan fejleszti kínálatát és a vásárlói élményt.
A kosárelhagyás az egyik legnagyobb kihívás a webáruházak számára – különösen a társasjáték-piacon, ahol a vásárlás ritkán történik impulzív módon.
A látogatók gyakran hosszasan mérlegelnek, összehasonlítanak, utánanéznek az egyes játékok részleteinek, majd az utolsó pillanatban mégis úgy döntenek, hogy nem fejezik be a vásárlást.
A Gémklub is ezzel a problémával szembesült: bár sok látogató eljutott a kosároldalig, a vásárlások tényleges aránya alacsony maradt. Olyan megoldásra volt szükség, amely csökkenti a kosárelhagyást, segíti a döntéshozatalt, és átsegíti a látogatókat a vásárlás befejezésének küszöbén.
A Gémklub a kosárelhagyás visszaszorítására egy kilépési szándékra megjelenő popup mellett döntött – azonban tudatosan kerülték a kedvezmények alkalmazását.
Ehelyett egy emlékeztető jellegű megoldást választottak, amely diszkréten figyelmezteti a látogatókat a kosárban hagyott termékekre, és finoman ösztönzi őket a vásárlás befejezésére.
A “Várj, ne játszd el a lehetőséget!” és az “Ez a kosaradban maradt” típusú üzenetek sürgetőbbé tették a döntést, miközben a popupon elhelyezett bizalmi elemek – mint például a “villámgyors szállítás” és a “több évtizedes szakértelem” – növelték a meggyőzőerőt.
Ez az egyszerű, mégis hatékony eszköz segített visszahozni azokat a látogatókat, akik már közel álltak a döntéshez, de még bizonytalanok voltak – mindezt anélkül, hogy árversenybe kellett volna bocsátkozni.
A kosárelhagyás csökkentésére tett intézkedések sikeresen növelték a webáruház bevételét.
Az elhagyott kosarak aránya 57,49%-ról 54,81%-ra csökkent, míg az elhagyott termékek értéke 9,77%-kal csökkent. Ennek eredményeként a webáruház teljes bevétele 5,64%-kal nőtt, ami a vásárlói döntések sikeresebb realizálódásának köszönhető.
A Gémklub számára a kosárelhagyás-emlékeztető popup nemcsak a konverziók és a bevétel növelésében játszott kulcsszerepet, hanem a zavartalan vásárlói élményt is megőrizte. Az A/B tesztek egyértelműen igazolták, hogy a popup hatékonyan csökkentette a kosárelhagyást és növelte a látogatók elköteleződését.
Szeretnél te is hasonló eredményeket elérni? Próbáld ki a kilépési emlékeztető popupunkat!
Marketing tippek és esettanulmányok heti rendszerességgel.
Fedezd fel az optimalizációs taktikák könyvtárát és hozd létre őket néhány kattintással a saját webáruházadban lépésről lépésre. Optimalizációs taktikák megnyitása
Hozz létre egy fiókot és próbáld ki korlátok nélkül az OptiMonk összes konverzió optimalizációs eszközét.Kipróbálom ingyen
Foglalj egy időpontot egy ingyenes konzultációra szakértőinkkel, ahol minden kérdésedre választ adunk.Ingyenes konzultációt kérek
Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem
Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop? A Reflexshop rengeteg látogatót terelt a termékoldalaira, ám a konverziók
Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak? Egy kisebb webáruház is elérhet látványos
Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.