Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal?

GémKlub weboldala

A Gémklub az online vásárlási élmény javítása érdekében új megoldásokat keresett, hogy csökkentse a kosárelhagyást és növelje a vásárlói konverziókat.

+5,64%bevétel
GémKlub weboldala

Tartalom

 

Ismerd meg a GémKlubot

A Gémklub Magyarország egyik meghatározó társasjáték-kiadója és forgalmazója, amely arra törekszik, hogy a társasjátékok örömét és közösségteremtő erejét minél szélesebb körben megismertesse. Története társasjáték-klubként indult, majd 15 év alatt kiadóvá nőtte ki magát, hogy a magyar közönség számára is elérhetővé tegye a modern, minőségi játékokat. Ma három szakbolttal, egy jól működő webáruházzal és egy nagykereskedelmi hálózattal szolgálja ki a játékok kedvelőit, miközben folyamatosan fejleszti kínálatát és a vásárlói élményt.

Website:
www.gemklub.hu

Industry:
Játék-kiskereskedelem

Founded:
2012

A kihívás

A kosárelhagyás az egyik legnagyobb kihívás a webáruházak számára – különösen a társasjáték-piacon, ahol a vásárlás ritkán történik impulzív módon. 

A látogatók gyakran hosszasan mérlegelnek, összehasonlítanak, utánanéznek az egyes játékok részleteinek, majd az utolsó pillanatban mégis úgy döntenek, hogy nem fejezik be a vásárlást.

A Gémklub is ezzel a problémával szembesült: bár sok látogató eljutott a kosároldalig, a vásárlások tényleges aránya alacsony maradt. Olyan megoldásra volt szükség, amely csökkenti a kosárelhagyást, segíti a döntéshozatalt, és átsegíti a látogatókat a vásárlás befejezésének küszöbén.

Megoldás

A Gémklub a kosárelhagyás visszaszorítására egy kilépési szándékra megjelenő popup mellett döntött – azonban tudatosan kerülték a kedvezmények alkalmazását. 

Ehelyett egy emlékeztető jellegű megoldást választottak, amely diszkréten figyelmezteti a látogatókat a kosárban hagyott termékekre, és finoman ösztönzi őket a vásárlás befejezésére.

GémKlub kosárelhagyást csökkentő popupja.

A “Várj, ne játszd el a lehetőséget!” és az “Ez a kosaradban maradt” típusú üzenetek sürgetőbbé tették a döntést, miközben a popupon elhelyezett bizalmi elemek – mint például a “villámgyors szállítás” és a “több évtizedes szakértelem” – növelték a meggyőzőerőt.

Ez az egyszerű, mégis hatékony eszköz segített visszahozni azokat a látogatókat, akik már közel álltak a döntéshez, de még bizonytalanok voltak – mindezt anélkül, hogy árversenybe kellett volna bocsátkozni.

Eredmény

A kosárelhagyás csökkentésére tett intézkedések sikeresen növelték a webáruház bevételét. 

Az elhagyott kosarak aránya 57,49%-ról 54,81%-ra csökkent, míg az elhagyott termékek értéke 9,77%-kal csökkent. Ennek eredményeként a webáruház teljes bevétele 5,64%-kal nőtt, ami a vásárlói döntések sikeresebb realizálódásának köszönhető.

A Gémklub számára a kosárelhagyás-emlékeztető popup nemcsak a konverziók és a bevétel növelésében játszott kulcsszerepet, hanem a zavartalan vásárlói élményt is megőrizte. Az A/B tesztek egyértelműen igazolták, hogy a popup hatékonyan csökkentette a kosárelhagyást és növelte a látogatók elköteleződését.

Szeretnél te is hasonló eredményeket elérni? Próbáld ki a kilépési emlékeztető popupunkat!

További esettanulmányokat
böngésznél?
+20%rendelés

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem

+12%bevétel

Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop

Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop? A Reflexshop rengeteg látogatót terelt a termékoldalaira, ám a konverziók

+8,64%feliratkozó

Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETBoltnak

Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak? Egy kisebb webáruház is elérhet látványos

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!