Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a Goodspirit?

A GoodSpirit az intelligens termékleírásokkal hozta még közelebb a prémium italok világát a vásárlókhoz, így kedvezmények nélkül is segítve a vásárlói döntéseket.
+37%konverzió

A GoodSpirit az intelligens termékleírásokkal hozta még közelebb a prémium italok világát a vásárlókhoz, így kedvezmények nélkül is segítve a vásárlói döntéseket.
A WhiskyNet Kft. gyors növekedése lehetővé tette egy második webáruház indítását, így jött létre a GoodSpirit, amely nemcsak prémium italokat, hanem különleges koktélokat és exkluzív bárélményeket is kínál.
A vállalat az online tér mellett Budapesten fizikai boltokkal, a GoodSpirit Shops formájában is jelen van. Kiemelt értékek számukra a közösségépítés és a helyi támogatás, ezért aktívan hozzájárulnak a „Szeresd Szentendrét” kezdeményezéshez, és elkötelezettek a helyi közösség fejlődése iránt.
A termékoldali leírások meghatározó szerepet töltenek be a vásárlói döntések elősegítésében minden webáruház számára. Azonban különösen igaz ez a prémium italok piacán, hiszen több tízezer forintos termékek esetén a vásárlók jobban megfontolják, hogy mit vesznek meg.
Ráadásul a vásárlók többsége nem feltétlenül rendelkezik mélyebb ismeretekkel a borok, whiskyk vagy más exkluzív italok jellemzőiről.
Ezért a világos, előny-központú leírások kulcsfontosságú segítséget nyújtanak a választásban.
Ezt a Good Spirit csapata is hamar felismerte, de a megvalósításnál rá kellett jönniük, hogy a több ezer termékoldal manuális optimalizálását nem tudnák megugrani. Ekkor döntöttük úgy, hogy az OptiMonkhoz fordulnak.
Az OptiMonk intelligens termékoldal optimalizálója segítségével automatikusan készítetten termékelőny listákat minden termékoldalra. Ezek a listák világosan és strukturáltan jelenítik meg a legfontosabb jellemzőket, így a vásárlók egy pillantás alatt hozzáférhetnek a legfontosabb információkhoz.
A termékleírásoknak köszönhetően a konverzió 37%-kal nőtt a desktop verzióban, ami azt jelenti, hogy ennyivel többen döntöttek úgy, hogy megvásárolják a terméket.
A pozitív eredmények azt mutatják, hogy a webáruházak számára a termékoldal optimalizálás és az intelligens megoldások alkalmazása kulcsfontosságú a vásárlói elköteleződés és a fenntartható növekedés elérésében.
Marketing tippek és esettanulmányok heti rendszerességgel.
Fedezd fel az optimalizációs taktikák könyvtárát és hozd létre őket néhány kattintással a saját webáruházadban lépésről lépésre. Optimalizációs taktikák megnyitása
Hozz létre egy fiókot és próbáld ki korlátok nélkül az OptiMonk összes konverzió optimalizációs eszközét.Kipróbálom ingyen
Foglalj egy időpontot egy ingyenes konzultációra szakértőinkkel, ahol minden kérdésedre választ adunk.Ingyenes konzultációt kérek
Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop? A Reflexshop rengeteg látogatót terelt a termékoldalaira, ám a konverziók
Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak? Egy kisebb webáruház is elérhet látványos
Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása
Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.