Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness?

Inkness weboldala.

Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem azok meggyőző kommunikálása is a több bevétel érdekében. Ennek részeként újragondolták a termékoldalaik tartalmát.

+20%rendelés
Inkness weboldala.

Tartalom

 

Ismerd meg az Inknesst

Az Inkness egy prémium tetoválótermékeket forgalmazó webáruház, amelyet 2018 végén alapítottak. Az alapötlet egy tetoválóművész baráttól származott, és 2019-ben három termékkel indult el a webáruház. 

A folyamatos termékfejlesztés és aktív online jelenlét eredményeként mára több mint 1100 terméket kínálnak, mindent, amire egy tetoválónak vagy tetovált vásárlónak szüksége lehet. A márka lendületét a Cápák között műsorban elnyert 20 millió forintos befektetés adta, amelyet Moldován András biztosított, és új szintre emelte a növekedést.

Website:
https://inkness.eu/

Industry:

Tetováló termékek

Founded:
2018

Inkness tulajdonosai.

A kihívás

A tetováláshoz kapcsolódó termékek piaca rendkívül véleményvezérelt, és a vásárlók gyakran ragaszkodnak a jól bevált márkákhoz. Az Inkness célja az volt, hogy áttörje ezt a dominanciát, ezért a termékoldalaknak világos, meggyőző és célzott üzeneteket kellett közvetíteniük. 

Bár a termékeik minősége kiemelkedő, a korábbi oldalak nem voltak elég hatékonyak a vásárlók meggyőzésére. A cél a márka hitelességének erősítése és az érvek világos, strukturált bemutatása volt.

Megoldás

A megoldást az OptiMonk Intelligens Termékoldal-optimalizációja hozta el: egy jól strukturált, előnyökre fókuszáló lista került az oldalra, amely kiemelte a legfontosabb érveket, ráadásul mobilon is átlátható, könnyen olvasható, felhasználóbarát élményt nyújtott.

Inkness termékoldala optimalizáció előtt és után.

Eredmény

Az A/B tesztelés időszaka alatt az Inkness oldalain a rendelések száma átlagosan 20%-kal emelkedett, mindezt extra kedvezmények nélkül

Asztali eszközökön 14,61%-os, mobilon pedig 27,43%-os növekedést mértek konverzióban.

Az Inkness története jól példázza, milyen eredményeket hozhat a tudatos márkaépítés és a vásárlói élmény folyamatos fejlesztése.

További esettanulmányokat
böngésznél?
+20%rendelés

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem

+8,64%feliratkozó

Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETBoltnak

Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak? Egy kisebb webáruház is elérhet látványos

+5,64%bevétel

Játék a konverziókkal: hogyan lépett szintet a Gémklub az OptiMonkkal?

Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!