Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness?

Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem azok meggyőző kommunikálása is a több bevétel érdekében. Ennek részeként újragondolták a termékoldalaik tartalmát.
+20%rendelés

Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem azok meggyőző kommunikálása is a több bevétel érdekében. Ennek részeként újragondolták a termékoldalaik tartalmát.
Az Inkness egy prémium tetoválótermékeket forgalmazó webáruház, amelyet 2018 végén alapítottak. Az alapötlet egy tetoválóművész baráttól származott, és 2019-ben három termékkel indult el a webáruház.
A folyamatos termékfejlesztés és aktív online jelenlét eredményeként mára több mint 1100 terméket kínálnak, mindent, amire egy tetoválónak vagy tetovált vásárlónak szüksége lehet. A márka lendületét a Cápák között műsorban elnyert 20 millió forintos befektetés adta, amelyet Moldován András biztosított, és új szintre emelte a növekedést.
Website:
https://inkness.eu/
Industry:
Tetováló termékek
Founded:
2018
A tetováláshoz kapcsolódó termékek piaca rendkívül véleményvezérelt, és a vásárlók gyakran ragaszkodnak a jól bevált márkákhoz. Az Inkness célja az volt, hogy áttörje ezt a dominanciát, ezért a termékoldalaknak világos, meggyőző és célzott üzeneteket kellett közvetíteniük.
Bár a termékeik minősége kiemelkedő, a korábbi oldalak nem voltak elég hatékonyak a vásárlók meggyőzésére. A cél a márka hitelességének erősítése és az érvek világos, strukturált bemutatása volt.
A megoldást az OptiMonk Intelligens Termékoldal-optimalizációja hozta el: egy jól strukturált, előnyökre fókuszáló lista került az oldalra, amely kiemelte a legfontosabb érveket, ráadásul mobilon is átlátható, könnyen olvasható, felhasználóbarát élményt nyújtott.
Az A/B tesztelés időszaka alatt az Inkness oldalain a rendelések száma átlagosan 20%-kal emelkedett, mindezt extra kedvezmények nélkül.
Asztali eszközökön 14,61%-os, mobilon pedig 27,43%-os növekedést mértek konverzióban.
Az Inkness története jól példázza, milyen eredményeket hozhat a tudatos márkaépítés és a vásárlói élmény folyamatos fejlesztése.
Marketing tippek és esettanulmányok heti rendszerességgel.
Fedezd fel az optimalizációs taktikák könyvtárát és hozd létre őket néhány kattintással a saját webáruházadban lépésről lépésre. Optimalizációs taktikák megnyitása
Hozz létre egy fiókot és próbáld ki korlátok nélkül az OptiMonk összes konverzió optimalizációs eszközét.Kipróbálom ingyen
Foglalj egy időpontot egy ingyenes konzultációra szakértőinkkel, ahol minden kérdésedre választ adunk.Ingyenes konzultációt kérek
Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem
Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak? Egy kisebb webáruház is elérhet látványos
Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása
Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.