Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop?

Reflexshop weboldala

A Reflexshop rengeteg látogatót terelt a termékoldalaira, ám a konverziók száma ennek ellenére alacsony maradt. Ennek javítása érdekében termékoldal optimalizálásba kezdtek.

+12%bevétel
Reflexshop weboldala

Tartalom

 

Ismerd meg a Reflexshopot

A Reflexshop egy társasjátékokat forgalmazó webáruház, amely küldetésének tekinti, hogy alternatívát kínáljon a digitális világban. 

A márka közösségi élményre épít, és célja, hogy a játék, kreativitás és aktív kikapcsolódás örömét visszahozza a mindennapokba. 

Kínálatában társasjátékok, kreatív modellek, ügyességi játékok és szabadtéri eszközök szerepelnek, amelyek a családi szórakozástól a logikai kihívásokig és szabadtéri mozgásig mindent lefednek.

Website:
www.reflexshop.hu

Industry:

Játék-kiskereskedelem

Founded:
2000

Kihívás

A termékoldal minden webshop számára kulcspont, ahol a látogató vásárlóvá válik. Ma már a legtöbb hirdetés közvetlenül ide irányít, ezért elengedhetetlen, hogy a termékoldal sales funkciókat is betöltsön. Tehát ne csak a termék paramétereit és leírását listázza ki, hanem világosan bemutassa a játék előnyeit is, és meggyőzze a látogatót a vásárlásról.

A Reflexshop korábbi termékoldalairól hiányzott az a plusz, ami valóban bevonja a vásárlót a játék világába, és tömören leírja, mit kínál az adott játék. És bár a hiányosságra rájöttek, a több száz termékoldaluk szinte lehetetlenné tette volna ezeknek a manuális optimalizálását. 

Itt jött képbe az OptiMonk. 

Megoldás

Az AI-alapú optimalizálásnak köszönhetően a Reflexshop csapatának nem kellett egyesével megírni a játékok előnyét bemutató leírásokat a termékoldalakra. Az AI automatikusan kiemelte a legfontosabb előnyöket, ezzel segítve a vásárlókat a döntéshozatalban.

Reflexshop termékoldala az optimalizáció előtt és után.

A termékoldal-optimalizálás hatása számszerűen is jól mérhető volt. A vásárlások aránya 11,85%-kal növekedett a korábbi verzióhoz képest.

Azonban itt nem állt meg a termékoldal optimalizálás.

A Reflexshop esetében a vásárlók több száz játék közül válogathatnak, ami megnehezíti számukra, hogy megtalálják a legmegfelelőbb terméket. 

Hogy segítsék a látogatók a döntésben, AI-alapú termékajánlást állítottak be, mely a termékoldalakat böngészőknek jelent meg. 

Az AI-alapú termékajánlásnál két verziót A/B teszteltek.

Egy klasszikus popupot hasonlítottak össze…

Reflexshop klasszikus popupja.

… az oldal alján megjelenő sticky bar ajánlóval.

A teszt alapján a sticky bar típusú ajánló hatékonyabbnak bizonyult, mivel 9,62%-os konverziós arányt ért el, míg a popup csak 8,15%-ot. A látogatók szívesebben reagáltak az olyan ajánlatokra, amelyek nem zavarták a böngészést, de folyamatosan szem előtt maradtak.

A Reflexshop célja nemcsak az volt, hogy növelje a vásárlások számát, hanem hogy aktívan építse a hírlevéllistáját is, miközben szegmentálni tudja a feliratkozókat, és személyre szabott ajánlatokat küldjön nekik.

Ehhez egy párbeszéd popup-ot alkalmaztak, amely első lépésében megkérdezte, milyen játékot keres a látogató. Ezt követően email címet kértek kedvezményért cserébe, és a végén a kupon mellett személyre szabott termékajánlásokat is megjelenítettek.

A popup jelentősen hozzájárult az hírlevél-lista bővítéséhez, 6,17%-ban konvertált látogatókat feliratkozókká. 

Eredmény

A Reflexshop esete jól példázza, hogyan segítheti az AI-alapú optimalizálás, a perszonalizált termékajánlók és a hírlevél feliratkozó kampányok a vásárlási döntések felgyorsítását és megerősítését. 

A termékoldal-optimalizálás 11,85%-os növekedést hozott a vásárlásokban, míg a sticky bar AI-alapú ajánlása jobb konverziót eredményezett. Összegzésül, a bevétel 12%-kal nőtt a megjelenítés optimalizálásának köszönhetően.

További esettanulmányokat
böngésznél?
+5,64%bevétel

Játék a konverziókkal: hogyan lépett szintet a Gémklub az OptiMonkkal?

Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása

+8,64%feliratkozó

Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETBoltnak

Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak? Egy kisebb webáruház is elérhet látványos

+12%bevétel

Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop

Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop? A Reflexshop rengeteg látogatót terelt a termékoldalaira, ám a konverziók

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!