Szerek.hu: Optimalizáció a jobb élményért

Szerek.hu weboldaláról

A Szerek.hu példája jól mutatja, hogyan lehet egy sokszínű, nehezen összehasonlítható termékkínálatot AI segítségével egységesebbé, érthetőbbé és mobilbaráttá tenni.

+29,86%konverzió
Szerek.hu weboldaláról

Tartalom

 

Ismerd meg a Szerek.hu-t 

A szerek.hu egy budapesti székhelyű webáruház és nagykereskedés, amely elsősorban tisztítószereket, takarítóeszközöket és háztartási‑higiéniai termékeket kínál közületeknek, vállalkozásoknak és magánfelhasználóknak.

Kiemelt előnye, hogy több ezer termék áll rendelkezésre azonnali raktári készletről, így akár 24 órán belül is teljesíthetők a rendelések. Kiskereskedők, viszonteladók számára egyedi kedvezményes árakat biztosítanak, a weboldalon folyamatos akciókat és nagyker‑árakat is találni.

Weboldal: www.szerek.hu

Iparág:
Tisztítószerek forgalmazása

Alapítás:
2022

Szerek.hu tartott fotózás

Kihívás

A szerek.hu rendkívül széles termékkínálattal rendelkezik a mosószerektől egészen az autóápolási termékekig. 

Ilyen mértékű termékválasztéknál a manuális termékoldal optimalizálás szinte lehetetlen. Nemcsak tömérdek időt venne igénybe, hanem az előnyalapú listák konzisztens, egységes stílusú összeállítása is gyakorlatilag kivitelezhetetlen.

Viszont a vásárlók pont ezekből az előnyökből értik meg igazán, miért jobb egyik termék a másiknál.

A tisztítószerek és takarítóeszközök világában különösen nehéz a döntés: sokszor hasonlónak tűnnek a termékek, miközben valójában nagy különbségek vannak hatékonyságban, kiszerelésben vagy éppen a felhasználási célokban. Ha ezt a különbséget az oldal nem kommunikálja érthetően, a vásárlók bizonytalanok maradnak, ami közvetlenül rontja a konverziós arányt.

Ráadásul ma már a vásárlók döntő része mobilról böngészik. Egy kis képernyőn még kritikusabb, hogy a termékoldal átlátható legyen, gyorsan befogadható előnyökkel és lényegre törő tartalommal. 

Szerek.hu kollégája

Megoldás

A megoldást az OptiMonk AI-vezérelt termékoldal-optimalizációja jelentette, amely automatikusan generál rövid, pontos és előnyfókuszú listákat minden egyes termékhez. 

Ezek a átlátható előnyblokkok kifejezetten mobilon működnek jól: gyorsan átpörgethetők, azonnal kiemelik a termék valódi értékét, és jelentősen csökkentik a kognitív terhelést.

Szerek.hu termékoldal-optimalizáció

Az AI-alapú rendszer teljesen kiváltotta a manuális tervezést, egységessé tette a kommunikációt, és érezhetően javította a mobilos felhasználói élményt. 

A látogatók így sokkal gyorsabban értették meg, miért érdemes az adott terméket választani és könnyebben, magabiztosabban hoztak döntést.

Eredmény

Az előnyalapú lista kiemelkedő teljesítményét a számok is egyértelműen bizonyítják: 29,86%-os konverziónövekedést ért el a kontrollhoz képest mobilon.

Ez azt mutatja, hogy a rövid, előnyfókuszú és könnyen átpörgethető AI-listák nemcsak esztétikusabbak, hanem közvetlenül támogatják a gyorsabb döntéshozatalt. A látogatók pillanatok alatt megértették a termék valódi értékét, ennek köszönhetően lényegesen többen jutottak el a vásárlásig.

Szeretnéd te is kipróbálni? Foglalj időpontot egy ingyenes konzultációra, és fedezd fel, hogyan segíthet az OptiMonk a te weboldaladnak is!

További esettanulmányokat
böngésznél?
+21,39%feliratkozás

Ziajashop CRO stratégiája a jobb élményért

Ziajashop CRO stratégiája a jobb élményért A Ziajashop bemutatja, hogyan alkalmaztak komplex CRO stratégiákat a

+7.59%vásárlási konverzió

Így optimalizálta a vásárlási élményt a DermaOnline

Így optimalizálta a vásárlási élményt a DermaOnline A DermaOnline vásárlási konverziója nem érte el a

+14,2%konverziós arány

Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware

Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware A termékoldal-optimalizálás és személyre szabott ajánlórendszer

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!