Így optimalizálta termékoldalait a Szerszám+

Szerszam+ weboldala

A Szerszám+ termékoldalai jelentős látogatottságot értek el, azonban a műszaki termékek összetettsége miatt sok érdeklődő vásárlás nélkül távozott. A konverzió javítása érdekében a cél az volt, hogy a tartalom közérthetőbbé és döntéstámogatóbbá váljon.

+31,56%rendelési konverzió
+17,87% kosárba helyezés
Szerszam+ weboldala

Tartalom

 

Ismerd meg a Szerszám+t

A Szerszám+ 2021 óta van jelen a hazai online kiskereskedelmi piacon, és azóta is azon dolgozik, hogy kényelmes, gyors és megbízható vásárlási élményt nyújtson barkácsolók, szakemberek és ipari szereplők számára. 

Webáruházukban professzionális kéziszerszámok, forgácsolási és csiszolástechnikai eszközök, mérőműszerek, légtechnikai termékek és munkavédelmi felszerelések széles választéka érhető el.

Fejlett logisztikai rendszerük és jelentős raktárkészletük lehetővé teszi, hogy a legtöbb terméket rövid szállítási határidővel kínálják. A Szerszám+ célja, hogy vásárlóik minden rendelésnél biztosak lehessenek abban: jó döntést hoztak.

Weboldal:
szerszamplusz.hu

Iparág:
Szerszámok

Alapítás:
2021

Szerszám+ fotózás.

Kihívás

A Szerszám+ termékoldalain részletes, szakmailag teljeskörű műszaki leírások szerepeltek. Ezek az információk ugyan megfeleltek a professzionális felhasználók elvárásainak, azonban a lakossági – B2C – vásárlók számára gyakran nehezen értelmezhetőek voltak.

Sok látogató nem tudta első pillantásra megállapítani, hogy az adott szerszám vagy eszköz milyen konkrét felhasználási célra készült, milyen előnyökkel jár, és miben tér el a hasonló termékektől. 

Bár az adatok rendelkezésre álltak, hiányoztak azok a tömör, kiemelt előnyök, amelyek segítették volna a nem szakmai háttérrel rendelkező felhasználókat a gyorsabb eligazodásban és döntéshozatalban. 

Felismerték, hogy érdemes lenne optimalizálni a termékoldalaikat, azonban több ezer termékükkel ez manuálisan óriási munkát jelentett volna – érthető módon nem szerettek volna belevágni. Ekkor találtak rá az OptiMonkra.

Megoldás 

A Szerszám+ az OptiMonk AI-alapú optimalizációját vetette be a termékoldalak hatékonyabbá tételére, amelynek óriási előnye, hogy a mesterséges intelligencia segítségével teljesen automatikusan, egyszerre optimalizálható több ezer termékoldal.

Szerszám+ optimalizálás előtt és után

Az AI a meglévő, részletes műszaki leírásokból automatikusan generált tömör, pontokba szedett termékelőny-listákat, amelyek kiemelik a vásárlók számára legfontosabb jellemzőket.

Eredmény

A termékoldalak AI-alapú optimalizálása mérhető javulást hozott a vásárlási teljesítményben:

+31,56% rendelési konverzió az eredeti verzióhoz képest 

+17,87% kosárba helyezés az eredeti verzióhoz képest.

Az eredmények azt mutatják, hogy a vásárlói szempontokhoz igazított, AI-alapú tartalomfejlesztés érdemben javítja a konverziós teljesítményt a műszaki termékek esetében is.

További esettanulmányokat
böngésznél?
+37%konverzió

Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a GoodSpirit?

Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a Goodspirit? A GoodSpirit az intelligens termékleírásokkal hozta még

+16,81%feliratkozási arány

Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág

Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág A SzépségVilág számára kihívást jelentett, hogy pontos képet kapjon

+5,64%bevétel

Játék a konverziókkal: hogyan lépett szintet a Gémklub az OptiMonkkal?

Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!