
A Google köztudottan nem szereti a mobil eszközökön megjelenő „tolakodó”, illetve a teljes képernyőt kitakaró popupokat.
OptiMonk felhasználóként jogosan merülhet fel benned a kérdés: „Hogyan érinti mindez az OptiMonk-popupok használatát?”
Ebben a cikkben részletesen válaszolunk minden kérdésre.
A Google a felhasználói élményt szeretné javítani azáltal, hogy előnyben részesíti azokat az oldalakat (pontosabban azok mobil verzióit), amelyek nem tartalmaznak frusztráló, túlzottan tolakodó tartalmi elemeket.
Ezért a több száz meglévő rangsorolási szempont mellett az is fontos tényező, hogy van-e a weboldal mobilra optimalizált változatán “tolakodó” vagy teljes képernyőt kitakaró popup.
Ha van, akkor erre a kritériumra kevesebb pontszámot fog adni a Google – de nincs ok aggodalomra, hiszen ettől függetlenül a többi kritérium esetén teljesíthet jól az oldal, ami elősegíti a jó helyezést. Ráadásul a Google közleménye szerint továbbra is a releváns tartalom lesz az egyik legmeghatározóbb rangsorolási kritérium
Mi több, nem is minden mobil popupot büntet a Google.
Nézzük is meg, hogy mely típusú popupokat érinti a szabályozás!
A Google azokat a popupokat bünteti, amelyek:
Íme néhány negatív példa:
Szerencsére nem teljesen tiltja a Google a mobil popupok használatát, így nem kell lemondanunk arról, hogy intelligens popupokat jelenítsünk meg a mobil felhasználók számára.
Vizsgáljuk meg a lehetőségeket közelebbről…
Nyugodtan lehet használni olyan popupokat, amelyek:
Íme néhány megoldás, amelyeket nem fog bünteti a Google:
Fontos megjegyezni, hogy a Google ezzel a változtatással elsősorban a “spammereket” bünteti, tehát amíg nem túl tolakodóak a beállításaink a mobil eszközökön, úgy nincs ok az aggodalomra.
De ha mégis szeretnénk teljesen biztosra menni, úgy érdemes kerülni az agresszív beállításokat, azaz próbáljuk meg csoportokra bontani a látogatóinkat, például a látogatók viselkedése alapján.
Tehát mielőtt megjelenítenénk nekik egy üzenetet, vegyük figyelembe mennyi időt töltöttek az adott oldalon, hány oldalt tekintettek meg, milyen tartalmak érdekelték őket.
Marketing tippek és esettanulmányok heti rendszerességgel.
Fedezd fel az optimalizációs taktikák könyvtárát és hozd létre őket néhány kattintással a saját webáruházadban lépésről lépésre. Optimalizációs taktikák megnyitása
Hozz létre egy fiókot és próbáld ki korlátok nélkül az OptiMonk összes konverzió optimalizációs eszközét.Kipróbálom ingyen
Foglalj egy időpontot egy ingyenes konzultációra szakértőinkkel, ahol minden kérdésedre választ adunk.Ingyenes konzultációt kérek
Fontos megjegyezni, hogy a Google ezzel a változtatással elsősorban a “spammereket” bünteti, tehát amíg nem túl tolakodóak a beállításaink a mobil eszközökön, úgy nincs ok az aggodalomra.
De ha mégis szeretnénk teljesen biztosra menni, úgy:
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.