A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]

13 stratégia a magasabb termékoldali konverzióhoz
Ismerd meg azt a 13 kulcselemet, amelyekkel termékoldalaid nemcsak figyelmet keltenek, hanem valóban vásárlásra is ösztönöznek. […]

Athletic Greens marketing: út az 1,2 milliárd dolláros cégértékig.
Fedezd fel, hogyan építette fel az AG1 az 1,2 milliárd dolláros DTC birodalmát, és milyen marketingstratégiák állnak a sikere mögött. […]

Érdemes hírlevél listát építeni? Ezért lehet a legértékesebb eszközöd!
Tudd meg, miért éri meg hírlevél listát építeni, és hogyan hozhatsz létre hatékony e-mail marketing csatornát, amely stabil eladásokat hoz. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Játék a konverziókkal: hogyan lépett szintet a Gémklub az OptiMonkkal?
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]

Így növelte feliratkozói bázisát a DrinkMix
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]

16 tipp a kosárelhagyás csökkentésére 2025-ben
A webáruház-tulajdonosok egyik legnagyobb rémálma: a magas kosárelhagyási arány. Ráadásul, ez sokkal gyakoribb probléma, mint gondolnánk. Az átlagos kosárelhagyási arány […]

Almave marketing: az alkoholmentes szeszes italok piacának meghódítása
Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan sikerült kitűnniük a tömegből, és miként váltak az alkoholmentes italok piacának egyik legizgalmasabb szereplőjévé. […]

10 bevált taktika, amivel e-mail feliratkozókat szerezhetsz a weboldaladon
Hogyan gyűjthetsz e-mail címeket hatékonyan? Hogyan érheted el, hogy a látogatók maguktól adják meg az elérhetőségüket? […]

Sol de Janeiro marketing: A robbanásszerű növekedés titka
Hogyan válik egy szépségápolási márka milliós nagyságrendű sikertörténetté? A Sol de Janeiro pontosan tudja a választ. […]