A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]

13 stratégia a magasabb termékoldali konverzióhoz
Ismerd meg azt a 13 kulcselemet, amelyekkel termékoldalaid nemcsak figyelmet keltenek, hanem valóban vásárlásra is ösztönöznek. […]

Athletic Greens marketing: út az 1,2 milliárd dolláros cégértékig.
Fedezd fel, hogyan építette fel az AG1 az 1,2 milliárd dolláros DTC birodalmát, és milyen marketingstratégiák állnak a sikere mögött. […]

Érdemes hírlevél listát építeni? Ezért lehet a legértékesebb eszközöd!
Tudd meg, miért éri meg hírlevél listát építeni, és hogyan hozhatsz létre hatékony e-mail marketing csatornát, amely stabil eladásokat hoz. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Érdemes hírlevél listát építeni? Ezért lehet a legértékesebb eszközöd!
Tudd meg, miért éri meg hírlevél listát építeni, és hogyan hozhatsz létre hatékony e-mail marketing csatornát, amely stabil eladásokat hoz. […]

Drunk Elephant: 6 stratégia, amit te is kipróbálhatsz
Fedezd fel, hogyan épített fel a Drunk Elephant egy kiemelkedően hatékony marketingstratégiát, amely edukációra és közösségépítésre épül. […]

Hogyan növeld az eladásaidat? Íme 11 ütős upsell stratégia!
Ismerj meg 11 bevált upselling módszert, amellyel növelheted webáruházad bevételét a meglévő vásárlóid segítségével. […]

A The Sill marketing stratégiája: így váltak a vezető DTC növény márkává!
Nézzük meg azokat a kulcsfontosságú marketingeszközöket, amelyeknek köszönhetően a The Sill a növények világában ismert és elismert névvé vált! […]

Mit jelent a személyreszabott tartalom? 5 példa, ami megalapozza a stratégiád
Ebben a cikkben áttekintjük a személyre szabott tartalom alapjait, és bemutatunk öt nagyszerű példát arra, hogyan lehet ezt hatékonyan alkalmazni a weboldalakon. […]

Nemcsak prémium italokban, hanem online élményben is kimagasló: WhiskyNet és GoodSpirit sikertörténete az OptiMonkkal
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]