
Érdemes hírlevél listát építeni? Ezért lehet a legértékesebb eszközöd!
Tudd meg, miért éri meg hírlevél listát építeni, és hogyan hozhatsz létre hatékony e-mail marketing csatornát, amely stabil eladásokat hoz. […]
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.
Tudd meg, miért éri meg hírlevél listát építeni, és hogyan hozhatsz létre hatékony e-mail marketing csatornát, amely stabil eladásokat hoz. […]
A weboldal overlayek – mint például a popupok vagy slide-in elemek – rendkívül hatékony eszközök a felhasználók bevonására, célzott üzenetek […]
A Lululemon nemcsak ruhát árul – egy teljes életstílust. Ez az ikonikus márka mesterien beépült a modern wellness-kultúrába. Ráadásul, a tavalyi lenyűgöző 9,61 milliárd dolláros bevételével a Lululemon sikere megkérdőjelezhetetlen. […]
Hamarosan kezdetét veszi az év legnagyobb vásárlási őrülete, amikor mindenki ajándékok után vadászik – legyen szó szeretteikről, barátaikról, vagy épp […]
Minden vállalkozásnak van valami egyedi tulajdonsága, ami megkülönbözteti a versenytársaktól. Lehet ez jobb minőségű termék, kivételes ügyfélszolgálat vagy gyorsabb rendelésteljesítés. Azonban ezek a tulajdonságok nem jelentenek versenyelőnyt, ha az emberek nem ismerik őket. […]
Milyen hatásokra számíthatsz, ha a TEMU után az Allegro is Magyarországra érkezik? Mit tehetsz webáruházaddal, hogy felvehesd a versenyt? […]
Nyakunkon az ünnepi szezon! Az emberek hamarosan vásárlási lázban égnek majd, a vállalatok pedig mindent bevetnek, hogy elérjék őket. Fontos, […]
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.