A Kiss My Keto így növelte feliratkozóit és bevételét

Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogyan csökkentette a kosárelhagyást, növelte a konverziókat és szerzett új feliratkozókat pár egyszerű popup kampány erejével.

3000+ feliratkozó
800+felhasznált kupon
17 millióextra bevétel

Tartalom

Ismerd meg a Kiss My Ketot

Michael Herscu és Alex Bird 2016-ban alapította a Kiss My Keto márkát. A cég ötlete akkor pattant ki a fejükből, amikor rájöttek, hogy mennyire nehéz jó minőségű, autentikus termékeket vásárolni, amelyek a megfelelnek az általuk is követett keto diéta elveinek.

Számos évet és több ezer órát eltöltöttek a ketogén diéta kutatásával, melynek köszönhetően végül sikerült tökéletesíteni receptjeiket. A végeredmény: finom, ketogén étrendnek megfelelő ételek, rágcsálnivalók és táplálékkiegészítők.

Weboldal:
www.kissmyketo.com

Iparág:
Étrend-kiegészítő

Alapítás:
2016

Kihívás

A Kiss My Keto webshop évek alatt jelentős forgalmat terelt az oldalra, de sok látogató vásárlás nélkül távozott. Céljuk a konverziós ráta és a bevételek növelése volt, ezért az OptiMonk Digitális Ügyfélélmény Optimalizációs csapatához fordultak segítségért.

A szakértők alaposan áttekintették a weboldal Google Analytics fiókját, és számos lehetőséget találtak, amelyek javíthatták volna a Kiss My Keto eredményeit.

Végül négy fő látogatói szegmenst határoztak meg, amelyekre kiemelt figyelmet szerettek volna fordítani:

  • Új látogatók a főoldalon
  • Termékoldalt böngésző látogatók, akik vásárlás nélkül távoznak
  • Kosárelhagyók
  • Látogatók aktív kuponkóddal

Nézzük meg részletesen, milyen kampányokat állítottak be a különböző szegmensek számára!

Megoldás

Mivel nincs olyan popup, amely minden fogyasztóval rezonálna, fontos, hogy szegmensekre bontsuk a látogatókat, és minden csoport számára egyedi, célzott kampányokat állítsunk be.

1. Ismerd meg a látogatókat

Az új látogatók gyakran nem ismerik a weboldalt, és a sok kategória között könnyen döntésképtelenné válhatnak, ami magas visszafordulási arányt eredményezhet.

Ezért érdemes olyan popupot beállítani, amely segíti őket a továbbnavigálásban, miközben mi is több információt szerzünk róluk.

A Kiss My Keto kampányának három fő célja volt:

  • Segíteni a döntést
  • Hírlevél feliratkozókat gyűjteni
  • Személyre szabott termékajánlást mutatni

A popup első oldalán egy kérdést tettek fel: „Milyen terméket keresel?”, 10% kedvezménnyel.

popup termék ajánló

A válasz után e-mail címet kértek…

email feliratkozó gyűjtő popup

… majd megjelent a kuponkód és a személyre szabott ajánlás.

kuponkód popup

A kampány 20,33%-os konverziót ért el, és 762 új feliratkozót szerzett. Az adatokat az OptiMonk integráció segítségével átadták a hírlevél rendszerbe, így személyre szabott üzeneteket küldhettek az új feliratkozóknak.

2. Monetizáld a termékoldalt böngészőket

Kiss My Keto második kampánya a termékoldalon böngésző, de vásárlás nélkül távozó látogatókat célozta meg.

A vásárlás ösztönzése érdekében egy kilépésre megjelenő popupot állítottak be, melyben 15% kedvezményt kínáltak feliratkozásért cserébe. A dinamikus szövegcsere funkcióval pedig a látogató által böngészett termék nevét is megjelenítették, így személyre szabott ajánlatnak érezhette. 

kedvezmény popup

A csapat többlépéses popupot alkalmazott, ahol csak a második oldalon kérték el az e-mail címet.

email feliratkozó popup

A harmadik oldalon pedig megjelent a kuponkód, amit először A/B teszteltek.

A generikus „15OFF” kuponkódot egy egyedi, automatikusan generált kuponkóddal versenyeztették, ami random karaktereket és 3 napos lejárati időt tartalmazott.

Az egyedi kuponkód 16%-kal jobb konverziót hozott, mint a fix.

3. Mentsd meg a kosárelhagyókat

A kosárelhagyóknak gyakran csak egy utolsó lökésre van szükségük, hogy befejezzék a vásárlást. A Kiss My Keto csapata ezért 15% kedvezményt kínált számukra.

visszaszámláló popup

A kilépésre megjelenő popupot egy visszaszámlálóval is ellátták, hogy fokozzák a sürgősség érzését, és ösztönözzék a gyors döntést. Így a kosárelhagyók 15,05%-át sikerült megmenteniük. 

4. Emlékeztesd látogatóidat kuponkódjukra

Azok a látogatók, akik OptiMonk popupon keresztül iratkoztak fel és kuponkódot kaptak, egy emlékeztető sticky barral is találkoztak. Ez a kampány biztosította, hogy a látogatók ne feledkezzenek meg a kuponkódjuk felhasználásáról.

sticky bar

A kuponkóddal rendelkező látogatók 50%-a találkozott a kampánnyal, míg a másik felük nem. Az A/B teszt eredményei egyértelműen megmutatták, hogy az emlékeztető sticky bar jelentősen növeli a kuponkód felhasználási arányát.

A kampány során azoknál a látogatóknál, akik látták a sticky bart, 19,32%-kal magasabb volt az e-kereskedelmi konverziós ráta.

Eredmény

Íme a főbb eredmények, amelyeket a Kiss My Keto két hónap alatt elért a popupok használatával:

  • 7,17%-os növekedés az e-kereskedelmi konverziós rátában
  • 19,29%-os csökkenés a kosárelhagyási rátában
  • 3 300 új feliratkozó
  • 808 felhasznált kuponkód, mely összesen 17 070 935 Ft (46 762 dollár) extra bevételt hozott
További esettanulmányokat
böngésznél?
+14,2%konverziós arány

Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware

Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware A termékoldal-optimalizálás és személyre szabott ajánlórendszer

+37%konverzió

Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a GoodSpirit?

Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a Goodspirit? A GoodSpirit az intelligens termékleírásokkal hozta még

+3415feliratkozó

DrinkMix: gamifikációval a konverzióért

DrinkMix: gamifikációval a konverzióért Az érdeklődés megvolt, de a konverziók nem érkeztek vele – a

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!