Így növelte feliratkozói számát a Vegetology

Vegetology weboldala

A Vegetology fenntartható étrend-kiegészítőket kínál DTC márkaként. Ebben az esettanulmányban bemutatjuk, hogyan növelték e-mail feliratkozásaikat és webshopjuk konverzióját egyszerű, bevált weboldal-perszonalizációs stratégiákkal.

+13,8% feliratkozási arány
+14,59% kattintási arány
+6% konverziós arány
Vegetology weboldala

Tartalom

 

Ismerd meg a Vegetology-t

A Vegetology egy olyan innovatív márka, amely a fenntartható és tudatos táplálkozásra törekszik. A vállalkozás 2010-ben indult, amikor Chris Smith, a társalapító, arra az ötletre jutott, hogy vegán Omega-3 étrend-kiegészítőket kínáljanak.

Azóta a Vegetology több mint 5 millió dolláros éves bevételű vállalattá nőtte ki magát, és egyedülálló, környezetbarát üzleti modelljével biztosítja, hogy a vásárlók tiszta, fenntartható forrásból származó termékeket kapjanak, amelyek támogatják mind az egészségüket, mind a bolygót.

Weboldal:
www.vegetology.com

Iparág:
Étrend kiegészítők 

Alapítás:
2010

A kihívás

A Vegetology csapatának fő célja az volt, hogy jobban kihasználják a már meglévő látogatói forgalmat weboldalukon. Ez azt jelentette a gyakorlatban, hogy javítaniuk kellett a konverziókat, és hűséges vásárlókká, valamint hosszú távú bevételi forrássá kellett alakítaniuk látogatóikat.

Ennek érdekében a Vegetology az OptiMonk szakértőihez fordult, hogy weboldalukat optimalizálják és növeljék a konverziós rátát, a látogatói élményt és az üzleti eredményeket egyaránt.

Megoldás

Miután a Vegetology weboldalának látogatói élményét elemezték, az OptiMonk csapat egy személyre szabott tervet dolgozott ki.

Ezek voltak a megoldások, amelyeket a DTC márkához állított be a szakértő csapat:

1. A feliratkozási folyamat optimalizálása

A Vegetology korábban egy Klaviyo popupot használt, amely 10% kedvezményt kínált az új látogatóknak az email címük megadásáért cserébe.

Bár a kampány feliratkozási aránya 7% volt – ami az iparági átlagot tükrözi –, az OptiMonk konverzióoptimalizáló csapata javítási lehetőséget látott benne.

Klaviyo popup:

Klaviyo popup

Változtatások:

  • Egy átlagos 10% kedvezményt helyett, bevezettek egy „rejtélyes kedvezmény” koncepciót, amely a látogatók természetes kíváncsiságát használja ki.
  • Az általános ajánlatot és a sürgősség érzetét növelve a címsorba beépítették az aktuális hónapot (pl. „Februári akció”). Az OptiMonk Smart Tags funkciójának köszönhetően nem kell minden hónapban manuálisan frissíteniük a popupot, hiszen az automatikusan alkalmazkodott az új hónaphoz.
  • Végül bevezettek egy sticky teaser-t, amely a popup bezárása után jelenik meg, és végigkíséri a látogatót a weboldalon, folyamatosan emlékeztetve őt az ajánlatra.

Az OptiMonk által bevezetett popup:

OptiMonk popup
OptiMonk teaser

A három újítással a Vegetology majdnem megduplázta a popup kampány feliratkozási arányát, amely így 13,8%-ra emelkedett.

Az extra feliratkozóknak köszönhetően a konverziós arányuk pedig 21%-kal növekedett.

2. Üdvözlő popup beveztése

A Vegetology jelentős számban fogad visszatérő látogatókat, ami azt jelzi, hogy ha sikerülne növelni ennek a szegmensnek a konverziós arányát, az jelentős mértékben hozzájárulhat a webshop sikeréhez.

Az OptiMonk csapatával közösen a Vegetology egy személyre szabott üdvözlő üzenetet hozott létre, amely a visszatérő látogatókat célozta meg. Az üzenet egy új termékcsomaghoz kapcsolódó speciális kedvezményt hirdetett, ezzel ösztönözve a vásárlást és növelve a konverziós arányt.

A visszatérő látogatók már ismerik a Vegetology márkát, ezért valószínű, hogy nyitottabbak egy termékcsomag megvásárlására, mint egyetlen termékre.

Az új kampány 14,59%-os kattintási arányt ért el, ami magas érdeklődést és figyelmet generált a speciális ajánlat iránt, hozzájárulva a vásárlások növekedéséhez.

3. Különböző címsorok tesztelése a főoldalon

Általánosságban elvárás, hogy bárki, aki az oldalunkra látogat, azonnal tisztában legyen azzal, mi emeli ki termékeinket a versenytársak közül.

Ugyanakkor gyakran nehéz előre megjósolni, hogy melyik címsor vonzza leginkább a célcsoportunk figyelmét, így kulcsfontosságú az A/B tesztelés különböző egyedi értékesítési ajánlatok (USP) esetén.

Az OptiMonk csapata segített a Vegetologynak a különböző címsorok és alcímek tesztelésében, így próbálhatták ki, melyik kommunikáció működik a leghatékonyabban.

Az eredeti címsor:

A csapat két új címsor és alcím variációt tesztelt az OptiMonk Dinamikus Tartalom funkciójának használatával. Mindkét új változat jobb konverziós rátát ért el, mint az eredeti címsor:

Az a verzió, amely a „Mi vagyunk a Vegetology” címet tesztelte az „Egy tudósokból álló csapat, akik a vegán és vegetáriánus étrend-kiegészítők kiválóságára törekszenek” sorral, 9%-kal magasabb konverziós arányt ért el.

Címsor teszt eredmények

4. Termékoldal optimalizálása

Végül az OptiMonk csapata a Vegetology termékoldalait vette szemügyre, a konverziós arányok növelésének céljával.

Így nézett ki az eredeti termékoldal:

Mindig is tudtuk, hogy a társadalmi bizonyíték (social proof) kulcsfontosságú szerepet játszik az értékesítésben. A kutatások azt mutatják, hogy a fogyasztók 75%-a aktívan keres véleményeket és ajánlásokat, mielőtt döntést hoz egy termékről.

Bár a Vegetology termékeiről rengeteg pozitív vélemény érkezett, ezek a visszajelzések a termékoldal alján rejtve voltak, így nem voltak könnyen elérhetők a látogatók számára.

Ezért az OptiMonk csapata azt javasolta, hogy a véleményeket és ajánlásokat helyezzék el a termékoldal könnyen észrevehető részén.

Ezen kívül egy rövid termékleírás hozzáadását is ajánlották, hogy a látogatók gyorsabban megértsék a termék előnyeit, miközben megerősítést nyerjenek arról, hogy más vásárlók is pozitívan értékelték a terméket.

Ennek a résznek a hozzáadása 6%-os növekedést eredményezett a konverziós arányban…

… és 10,3%-os növekedést az egyedi vásárlásokban.

Analitika

Az eredmény

Az OptiMonk konverzió-optimalizálási specialistáinak segítségével a Vegetology olyan mérföldkövet ért el, amely jelentős fejlődést hozott a vállalkozás számára. 

Az alkalmazott személyre szabott megoldásoknak köszönhetően gyorsabban tudtak e-mail listát építeni, a visszatérő vásárlóikkal szorosabb kapcsolatot ápolni, és fokozni értékesítési eredményeiket.

A tesztidőszak során az optimalizált popup kampányoknak köszönhetően a feliratkozási arány 13,8%-ra emelkedett, míg a konverziós arány 21%-kal nőtt

A termékoldalon végrehajtott apró módosítások szintén növelték a vásárlói elköteleződést, és segítettek 10%-os növekedést elérni az egyedi vásárlásokban.

Ez a fejlődés kiemeli, hogy a kis, ám stratégiai optimalizálásoknak jelentős hatásuk van a vállalkozás pénzügyi teljesítményére. Az ilyen jellegű finomhangolások végrehajtása lehetőséget biztosít a hosszú távú sikerre és a versenyképesség fenntartására.

Végezetül néhány tanács Matt Edmundson-tól:

További esettanulmányokat
böngésznél?
+20%rendelés

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem

3000+feliratkozó

3000+ új feliratkozó, 800+ felhasznált kupon és több mint 17 millió extra bevétel popupokkal

A Kiss My Keto így növelte feliratkozóit és bevételét Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogyan csökkentette a kosárelhagyást,

+9,23%rendelés

Nem vált be? Gondold újra, mint a Gépészcentrum

Nem vált be? Gondold újra, mint a Gépészcentrum Egy szaniter webáruház története, ahol a letisztultság,

Belevágnál?
Kezdj 2 perces varázslónkkal!

Nem kell marketingesnek vagy technikai zseninek lenned ahhoz, hogy kipróbáld az OptiMonk konverziónövelő hatását!