esettanulmányok
Nincs több elveszett vásárló
A Reflexshop sikersztori
Ismerd meg, hogyan duplázta meg rendeléseit a Reflexshop kosárelhagyó kampányokkal!

Ismerd meg, hogyan duplázta meg rendeléseit a Reflexshop kosárelhagyó kampányokkal!
Így lett meggyőzőbb az Akkuforrás kínálata A bővülő kínálat és a műszaki részletek ellenére a
DrinkMix: gamifikációval a konverzióért Az érdeklődés megvolt, de a konverziók nem érkeztek vele – a
Így optimalizálta termékoldalait a Szerszám+ A Szerszám+ termékoldalai jelentős látogatottságot értek el, azonban a műszaki
Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware A termékoldal-optimalizálás és személyre szabott ajánlórendszer
Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág A SzépségVilág számára kihívást jelentett, hogy pontos képet kapjon
Így vált a gamifikáció a Chefs.hu listabővítő fegyverévé A Chefs.hu gamifikációs popup A/B tesztet indított
Így növelte bevételét a Velekey Ékszervilág A Velekey Ékszervilág a vásárlási élmény optimalizálása érdekében keresett
Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása
Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a Goodspirit? A GoodSpirit az intelligens termékleírásokkal hozta még
Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop A Reflexshop rengeteg látogatót terelt a termékoldalaira, ám a konverziók
Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem
Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak? Egy kisebb webáruház is elérhet látványos
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.