esettanulmányok
Nincs több elveszett vásárló
A Reflexshop sikersztori
Ismerd meg, hogyan duplázta meg rendeléseit a Reflexshop kosárelhagyó kampányokkal!

Ismerd meg, hogyan duplázta meg rendeléseit a Reflexshop kosárelhagyó kampányokkal!
Hogyan növelte a CraftMystic 1225%-kal a feliratkozóik számát? A CraftMystic, spirituális termékeket kínáló webáruház, korábban
Nem vált be? Gondold újra, mint a Gépészcentrum Egy szaniter webáruház története, ahol a letisztultság,
Így optimalizálta a vásárlási élményt a DermaOnline A DermaOnline vásárlási konverziója nem érte el a
Így lett meggyőzőbb az Akkuforrás kínálata A bővülő kínálat és a műszaki részletek ellenére a
DrinkMix: gamifikációval a konverzióért Az érdeklődés megvolt, de a konverziók nem érkeztek vele – a
Így optimalizálta termékoldalait a Szerszám+ A Szerszám+ termékoldalai jelentős látogatottságot értek el, azonban a műszaki
Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware A termékoldal-optimalizálás és személyre szabott ajánlórendszer
Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág A SzépségVilág számára kihívást jelentett, hogy pontos képet kapjon
Így vált a gamifikáció a Chefs.hu listabővítő fegyverévé A Chefs.hu gamifikációs popup A/B tesztet indított
Így növelte bevételét a Velekey Ékszervilág A Velekey Ékszervilág a vásárlási élmény optimalizálása érdekében keresett
Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása
Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a Goodspirit? A GoodSpirit az intelligens termékleírásokkal hozta még
Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop A Reflexshop rengeteg látogatót terelt a termékoldalaira, ám a konverziók
Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem
Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak? Egy kisebb webáruház is elérhet látványos
Így generált a BlendJet 39.2% extra bevételt A BlendJet példáján keresztül láthatod, hogyan alakíthatók át
Hogyan növelte bevételét a Natural Vital? A gluténmentes, paleo, vegán és diétás termékeket forgalmazó Natural
A Kiss My Keto így növelte feliratkozóit és bevételét Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogyan csökkentette a kosárelhagyást,
Így növelte feliratkozói számát a Vegetology A Vegetology fenntartható étrend-kiegészítőket kínál DTC márkaként. Ebben az
Beerselection: több bevétel kevesebb kosárelhagyással A látogatók személyre szabott megszólításával és egyedi igényeik figyelembevételével a
Hogyan növelte bevételét közel 2 millióval a BioZoo? A BioZoo 26 nap alatt közel 2
Így javította vásárlói élményét a Czár ékszer Czár ékszer webáruház közel 230 ezer forint extra
Konverzió optimalizációs eszköztár webáruházak számára.
© Copyright 2014 – 2025. OptiMonk. Minden jog fenntartva! A weboldalon található anyagok kizárólag az Optimonk hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.