esettanulmányok

Nincs több elveszett vásárló
A Reflexshop sikersztori

Ismerd meg, hogyan duplázta meg rendeléseit a Reflexshop kosárelhagyó kampányokkal!

Ádám Attila a Reflexshop vezetője.

További esettanulmányok

+1125%feliratkozási arány

Hogyan növelte a CraftMystic 1225%-kal a feliratkozóik számát?

Hogyan növelte a CraftMystic 1225%-kal a feliratkozóik számát? A CraftMystic, spirituális termékeket kínáló webáruház, korábban

+9,23%rendelés

Nem vált be? Gondold újra, mint a Gépészcentrum

Nem vált be? Gondold újra, mint a Gépészcentrum Egy szaniter webáruház története, ahol a letisztultság,

+7.59%vásárlási konverzió

Így optimalizálta a vásárlási élményt a DermaOnline

Így optimalizálta a vásárlási élményt a DermaOnline A DermaOnline vásárlási konverziója nem érte el a

+26,18%rendelés

Akkumulátorok közérthetően: Így lett meggyőzőbb az Akkuforrás kínálata

Így lett meggyőzőbb az Akkuforrás kínálata A bővülő kínálat és a műszaki részletek ellenére a

+3415feliratkozó

DrinkMix: gamifikációval a konverzióért

DrinkMix: gamifikációval a konverzióért Az érdeklődés megvolt, de a konverziók nem érkeztek vele – a

+31,56%rendelési konverzió

Így optimalizálta termékoldalait a Szerszám+

Így optimalizálta termékoldalait a Szerszám+ A Szerszám+ termékoldalai jelentős látogatottságot értek el, azonban a műszaki

+14,2%konverziós arány

Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware

Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware A termékoldal-optimalizálás és személyre szabott ajánlórendszer

+16,81%feliratkozási arány

Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág

Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág A SzépségVilág számára kihívást jelentett, hogy pontos képet kapjon

+45,14%feliratkozási arány

Így vált a gamifikáció a Chefs.hu listabővítő fegyverévé

Így vált a gamifikáció a Chefs.hu listabővítő fegyverévé A Chefs.hu gamifikációs popup A/B tesztet indított

+45%bevétel

Így növelte bevételét a Velekey Ékszervilág

Így növelte bevételét a Velekey Ékszervilág A Velekey Ékszervilág a vásárlási élmény optimalizálása érdekében keresett

+5,64%bevétel

Játék a konverziókkal: hogyan lépett szintet a Gémklub az OptiMonkkal?

Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása

+37%konverzió

Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a GoodSpirit?

Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a Goodspirit? A GoodSpirit az intelligens termékleírásokkal hozta még

+12%bevétel

Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop

Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop A Reflexshop rengeteg látogatót terelt a termékoldalaira, ám a konverziók

+20%rendelés

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem

+8,64%feliratkozó

Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETBoltnak

Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak? Egy kisebb webáruház is elérhet látványos

+39,2%bevétel

Így generált a BlendJet 39.2% extra bevételt

Így generált a BlendJet 39.2% extra bevételt A BlendJet példáján keresztül láthatod, hogyan alakíthatók át

+29%konverziós ráta

Hogyan növelte a Natural Vital több mint fél millió forinttal a bevételét?

Hogyan növelte bevételét a Natural Vital? A gluténmentes, paleo, vegán és diétás termékeket forgalmazó Natural

3000+feliratkozó

3000+ új feliratkozó, 800+ felhasznált kupon és több mint 17 millió extra bevétel popupokkal

A Kiss My Keto így növelte feliratkozóit és bevételét Esettanulmányunkban bemutatjuk, hogyan csökkentette a kosárelhagyást,

+13,8%feliratkozási arány

Így növelte feliratkozói számát a Vegetology

Így növelte feliratkozói számát a Vegetology A Vegetology fenntartható étrend-kiegészítőket kínál DTC márkaként. Ebben az

+3,7%konverziós arány

Személyre szabott élmény és 9,7%-os bevételnövekedés optimalizáció segítségével

Beerselection: több bevétel kevesebb kosárelhagyással A látogatók személyre szabott megszólításával és egyedi igényeik figyelembevételével a

+2.000.000bevétel

Hogyan ért el a BioZoo közel 2 millió forint extra bevételt?

Hogyan növelte bevételét közel 2 millióval a BioZoo? A BioZoo 26 nap alatt közel 2

+26,2%bevétel

26,2%-os bevételnövekedés a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációnak köszönhetően

Így javította vásárlói élményét a Czár ékszer Czár ékszer webáruház közel 230 ezer forint extra