esettanulmányok

Nincs több elveszett vásárló
A Reflexshop sikersztori

Ismerd meg, hogyan duplázta meg rendeléseit a Reflexshop kosárelhagyó kampányokkal!

Ádám Attila a Reflexshop vezetője.

További esettanulmányok

+26,18%rendelés

Akkumulátorok közérthetően: Így lett meggyőzőbb az Akkuforrás kínálata

Így lett meggyőzőbb az Akkuforrás kínálata A bővülő kínálat és a műszaki részletek ellenére a

+3415feliratkozó

DrinkMix: gamifikációval a konverzióért

DrinkMix: gamifikációval a konverzióért Az érdeklődés megvolt, de a konverziók nem érkeztek vele – a

+31,56%rendelési konverzió

Így optimalizálta termékoldalait a Szerszám+

Így optimalizálta termékoldalait a Szerszám+ A Szerszám+ termékoldalai jelentős látogatottságot értek el, azonban a műszaki

+14,2%konverziós arány

Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware

Számítástechnika emberi nyelven – így konvertál a Laptop Hardware A termékoldal-optimalizálás és személyre szabott ajánlórendszer

+16,81%feliratkozási arány

Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág

Így térképezte fel célközönségét a Szépségvilág A SzépségVilág számára kihívást jelentett, hogy pontos képet kapjon

+45,14%feliratkozási arány

Így vált a gamifikáció a Chefs.hu listabővítő fegyverévé

Így vált a gamifikáció a Chefs.hu listabővítő fegyverévé A Chefs.hu gamifikációs popup A/B tesztet indított

+45%bevétel

Így növelte bevételét a Velekey Ékszervilág

Így növelte bevételét a Velekey Ékszervilág A Velekey Ékszervilág a vásárlási élmény optimalizálása érdekében keresett

+5,64%bevétel

Játék a konverziókkal: hogyan lépett szintet a Gémklub az OptiMonkkal?

Hogyan csökkentette a kosárelhagyást a Gémklub az OptiMonkkal? A Gémklub az online vásárlási élmény javítása

+37%konverzió

Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a GoodSpirit?

Hogyan ért el 37%-os konverzió növekedést a Goodspirit? A GoodSpirit az intelligens termékleírásokkal hozta még

+12%bevétel

Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop

Így optimalizálta termékoldalait a Reflexshop A Reflexshop rengeteg látogatót terelt a termékoldalaira, ám a konverziók

+20%rendelés

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness

Így növelte 20%-kal rendeléseit az Inkness? Az Inkness célja nemcsak a kiváló termékek forgalmazása, hanem

+8,64%feliratkozó

Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETBoltnak

Egy popup, ami +8,64%-kal több feliratkozót hozott a NETboltnak? Egy kisebb webáruház is elérhet látványos