A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Bombas marketingelemzés: Hogyan lett egy egyszerű zokniból társadalmi mozgalom?
Tanulj a Bombas márkától: konverzióoptimalizálás, tudatos termékfejlesztés és küldetésvezérelt marketing, ami elkötelezett vásárlókat épít. […]

Mi az az A/B tesztelés? Útmutató kezdőknek
Nézzük meg, hogy mi az A/B tesztelés, miért érdemes alkalmazni, hogyan valósíthatod meg a saját tesztjeidet, valamint 4 valódi A/B teszt példát is megnézünk. […]

Az Olaplex marketing titkai: Így épített fel dollármilliárdos céget egy szépségipari márka
Fedezd fel, hogyan vált az Olaplex a tudomány, hiteles történetek és influencer marketing erejével a szépségipar egyik legismertebb milliárdos márkájává! […]

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

9 inspiráló, magas konverziós arányú popup kampány
Ebben a cikkben megnézzük, hogy melyik az a 9 legjobban konvertáló popup kampány, amit Te is könnyedén beállíthatsz OptiMonk fiókodból! […]

8 bevált lead generáló kampány, ami 2025-ben is eredményes
Ebben a cikkben megvizsgálunk néhányat a legjobb leadgeneráló ötletek közül, amelyek segítségével gyorsan több leadet gyűjthet. […]

Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal a kosárelhagyási arányt
Így csökkentette a Kiss My Keto 20%-kal a kosárelhagyási arányt A Kiss My Keto egy D2C (direct-to-consumer) webáruház, amely a […]

Így növelte a Vegetology az e-mail feliratkozásokat az OptiMonk-kal
Megtanulhatod, hogyan növeld drasztikusan az e-mail feliratkozások számát és konverziós arányt ebből az esettanulmányból. […]

18 bevált e-kereskedelmi marketing stratégia, amit ki kell próbálnod 2025-ben
Keresed azt a kiemelkedő webáruház marketingstratégiát, amely túltesz a versenytársaidon? Jó helyen jársz. Ma 18 bizonyított e-kereskedelmi stratégiát vizsgálunk meg, […]

13 hatékony e-mail marketing trükk, ami 2025-ben is jövedelmező
Ha maximalizálni szeretnéd a webáruházadból származó bevételt, elengedhetetlen egy sikeres e-mail marketing stratégia kifejlesztése. Az e-mail marketing egy rendkívül jövedelmező […]