
Esettanulmány induló webáruházaknak: Hírlevél feliratkozás szöveg minták
A webáruházak számára a látogatók megszerzésén kívül a legnagyobb kihívást az értékesítési csatorna kiépítése jelenti. Ez amiatt fontos, mert bármennyire is voltunk körültekintőek a webáruház készítés […]

Hogyan szerzett a LifeStyleShop.hu 8750 új hírlevél feliratkozót 4 hónap alatt?
Bizonyára minden webáruház vágya az, hogy a lehető legtöbb látogató érkezzen az oldalra és ezen látogatók jelentős része azonnal vásároljon is. Ez azonban sajnos nem […]

20 popup példa a kosárelhagyási ráta csökkentésére
Van webáruházad? Ha igen, neked is feltűnt, hogy az online boltok kosárelhagyási rátája egyre csak nő? Rengeteg tanulmány készül a témában, íme néhány közülük. A Barilliance szerint […]

Hogyan befolyásolja a GDPR a popupok használatát?
Biztosan hallottál már az EU új adatvédelmi rendeletéről, melynek rövidített neve GDPR (General Data Protection Regulation). De vajon készen állsz rá? GDPR kompatibilisen használod a […]

Hogyan csökkentette 16,5%-kal a kosárelhagyások számát az AVON?
Az e-kereskedelem hazai piacán több ezer webáruház üzemel jelenleg. Ezek mérete, típusa más-más lehet, ugyanakkor van, ami közös bennük: a látogatók 98%-a vásárlás nélkül távozik egy […]

Nívós nemzetközi díjat nyert a csapatunk!
Hatalmas megtiszteltetés érte csapatunkat nemrég, ugyanis megnyertük az European Business Award (EBA) verseny nemzeti fordulóját a Business of the Year Award kategóriában. Az EBA az egyik […]

25 pontos checklista: A tökéletes popup receptje
Az elmúlt pár évben elterjedtté vált az online világban az “intelligens popup” fogalma. Ez egy olyan technológia, amely követi a látogatók viselkedését és a megfelelő […]

Hogyan növelte meg 35%-kal a konverziós rátáját a Tok-shop.hu webáruház?
Minden webáruház tulajdonos az oldal elindításának első pillanatától kezdve hasonló célok elérésére törekszik: látogatók szerzése, látogatók konvertálása, bevételek mielőbbi növelése. Ugyanakkor, mi történik, ha minden […]

20 zseniális popup példa email címlista építéshez
Az email még mindig az egyik legjobb módszer a mérsékelten érdeklődő látogatók vásárlásra buzdítására. Nem számít, hogy mennyire jó a terméked, vagy hogy mennyi kedvezményt […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok