A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Az Olaplex marketing titkai: Így épített fel dollármilliárdos céget egy szépségipari márka
Fedezd fel, hogyan vált az Olaplex a tudomány, hiteles történetek és influencer marketing erejével a szépségipar egyik legismertebb milliárdos márkájává! […]

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]

13 stratégia a magasabb termékoldali konverzióhoz
Ismerd meg azt a 13 kulcselemet, amelyekkel termékoldalaid nemcsak figyelmet keltenek, hanem valóban vásárlásra is ösztönöznek. […]

Athletic Greens marketing: út az 1,2 milliárd dolláros cégértékig.
Fedezd fel, hogyan építette fel az AG1 az 1,2 milliárd dolláros DTC birodalmát, és milyen marketingstratégiák állnak a sikere mögött. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Hogyan sikerült a Providentnek több mint 8 000 távozni készülő látogatót megmentenie egy kampánnyal?
A Provident Pénzügyi Zrt. 2001 óta meghatározó szereplője a személyi kölcsönök piacának Magyarországon. Azonban egy ilyen közismert márka is ugyanazokkal […]

Unas webáruház forgalomnövelés: Hogyan növelte 66%-kal a vásárlások számát a Babaszafari Bababolt?
A Babaszafari Bababolt az egyik legnépszerűbb babatermékeket forgalmazó bolt a magyar piacon. Háromszor díjazták őket az Ország Boltja népszerűségi versenyén. […]

Ügyfél-visszajelzések gyűjtése: 30 kérdés és 6 eszköz
Az ügyfél- vagy vásárlói visszajelzés alatt azt a folyamatot értjük, mely során összegyűjtjük és értékeljük a leendő vagy meglévő ügyfelektől […]
![[ÚJDONSÁG] Kövesd nyomon, mennyi bevételt hozott az OptiMonk a Shopify boltod számára!](https://optimonk.hu/wp-content/uploads/2020/04/hozzasegitett-bevetel-banner-768x512.jpg)
[ÚJDONSÁG] Kövesd nyomon, mennyi bevételt hozott az OptiMonk a Shopify boltod számára!
Ahogy talán közületek is sokan, március folyamán az OptiMonk is teljesen átállt az otthoni munkavégzésre, ezzel is hozzájárulva a koronavírus […]

Anyák napi szerencsekerék, és más gyönyörű popup sablonok
Ismét elérkezett az évnek azon része, mikor az anyukákat ünnepeljük. Az anyák napját világszerte különböző időpontokban tartják. Hazánkban minden évben […]

A koronavírus hatása az e-kereskedelemre
A koronavírus (COVID-19) globális terjedésével a világ jelenleg egy nagyon komoly egészségügyi krízissel néz szembe. A fertőzött országokban városokat zártak […]