A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Gyakorlati tippek kezdőknek a popupok használatához
A popupok igenis hatékonyak. Nem véletlen, hogy oly sok weboldal építi bele a marketing stratégiájába. A hatékonysága és széles elterjedtsége […]

Upselling és cross-sell: Hogyan növeld az átlagos tranzakciós értéket webáruházadban?
Ha meg kellene neveznünk egy általános igényt, amely minden webáruház tulajdonos számára fontos, akkor biztosan mindannyian a több vásárló szerzését […]

Bombas marketingelemzés: Hogyan lett egy egyszerű zokniból társadalmi mozgalom?
Tanulj a Bombas márkától: konverzióoptimalizálás, tudatos termékfejlesztés és küldetésvezérelt marketing, ami elkötelezett vásárlókat épít. […]

Mi az az A/B tesztelés? Útmutató kezdőknek
Nézzük meg, hogy mi az A/B tesztelés, miért érdemes alkalmazni, hogyan valósíthatod meg a saját tesztjeidet, valamint 4 valódi A/B teszt példát is megnézünk. […]

Az Olaplex marketing titkai: Így épített fel dollármilliárdos céget egy szépségipari márka
Fedezd fel, hogyan vált az Olaplex a tudomány, hiteles történetek és influencer marketing erejével a szépségipar egyik legismertebb milliárdos márkájává! […]

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Karácsonyi kampányötletek a The Body Shop-tól
Karácsony, ajándékok, ünnepi forgatag… Ismerősen hangzik? Ha téged is lefoglal a nyüzsgés és még a webáruházad sem volt időd felkészíteni […]

Útmutató a kosárelhagyási ráta csökkentéséhez az értékesítési tölcsérben
Míg az e-kereskedelem tovább növekszik, úgy tűnik, hogy a kosárelhagyások száma sajnos ugyanezt a tendenciát követi. A Baymard Intézet adatai szerint az […]

E-kereskedelmi email marketing útmutató: 10+ sablon és 20+ valódi hírlevél minta inspirációként
Az email marketing az egyik legjobb eszköz egy webáruháznak, hogy bevételt generáljon. Akár manuálisan küldjük ki a hírleveleket, akár automatizált […]

20 popup példa a kosárelhagyási ráta csökkentésére
Van webáruházad? Ha igen, neked is feltűnt, hogy az online boltok kosárelhagyási rátája egyre csak nő? Rengeteg tanulmány készül a […]

Hogyan befolyásolja a GDPR a popupok használatát?
Biztosan hallottál már az EU új adatvédelmi rendeletéről, melynek rövidített neve GDPR (General Data Protection Regulation). De vajon készen állsz […]

Hogyan csökkentette 16,5%-kal a kosárelhagyások számát az AVON?
Az e-kereskedelem hazai piacán több ezer webáruház üzemel jelenleg. Ezek mérete, típusa más-más lehet, ugyanakkor van, ami közös bennük: a látogatók […]