A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Az Olaplex marketing titkai: Így épített fel dollármilliárdos céget egy szépségipari márka
Fedezd fel, hogyan vált az Olaplex a tudomány, hiteles történetek és influencer marketing erejével a szépségipar egyik legismertebb milliárdos márkájává! […]

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]

13 stratégia a magasabb termékoldali konverzióhoz
Ismerd meg azt a 13 kulcselemet, amelyekkel termékoldalaid nemcsak figyelmet keltenek, hanem valóban vásárlásra is ösztönöznek. […]

Athletic Greens marketing: út az 1,2 milliárd dolláros cégértékig.
Fedezd fel, hogyan építette fel az AG1 az 1,2 milliárd dolláros DTC birodalmát, és milyen marketingstratégiák állnak a sikere mögött. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Top 5 popup hiba, amit kerülnöd kell
Tudtad, hogy egy webáruház látogatóinak akár 70 százaléka meg fogja adni az elérhetőségét, ha megfelelő popupot használsz? Ehhez viszont el […]

Új funkciók: megújult Sangha és Zen sablonok és még sok más…
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet fordítottunk arra, hogy új színt adjunk meglévő sablonjainknak – és ami a legnagyszerűbb hír, hogy […]

Hogyan növelte meg 17 százalékkal a konverziós rátáját az Orango webáruház?
Hogyan növelte meg 17 százalékkal a konverziós rátáját az Orango webáruház? from OptiMonkcom Ha TE is szeretnél hasonló eredményeket, regisztrálj a 14 […]

Ez történt velünk 2015-ben
Azt kell, hogy mondjuk, igazán eseménydús évet tudhat maga mögött az OptiMonk csapata. Íme egy rövid áttekintés arról, hogy mi […]

Új funkciók: forgalmi forrás szerinti szegmentáció és még sok más
Reméljük mindenkinek jól telik az ünnepi időszak, és az online vállalkozása is érzi már a karácsonyi készülődés hatását. Az elmúlt […]

Hogyan használja az OptiMonkot egy profitmaximalizáló vállalkozó?
Pongor-Juhász Attila „A profitmaximalizáló vállalkozó” című bestseller könyv társszerzője, és a Pongor Publishing üzleti könyvkiadó alapító tulajdonosa régóta foglalkozik online […]