
Megérkezett a Sidemessage!
Nem használod ki a weboldalad szélén rejtőzködő üres részeket? Időnként túlságosan tolakodónak tartod a popupokat, de azért szeretnél e-mail listát építeni? Akkor van számodra egy […]

Hogyan szerzett 42M Ft-nyi extra bevételt a BOOM! webshop?
Ismerjük meg a Smart Marketer-t és a BOOM!-ot A Smart Marketer hasznos információkat biztosít az olyan vállalkozók számára, akik önerőből építik az üzletüket. Alapítója és […]

Ismerd meg a teljes képernyős üzeneteket!
Foglalkozol látogatószerzéssel? Nagyszerű! Azonban ha ezek a látogatók nem konvertálnak, akkor csak az ablakon dobod ki a pénzt. Az OptiMonk kampánytípusait (popupok, sidebarok és nanobarok) […]

Személyre szabott kaparós sorsjegy popup
A nyár közeledtével az OptiMonk csapata megállás nélkül azon dolgozott, hogy Te ebből a szezonból is a lehető legtöbbet hozd ki. Ennek köszönhetően az elmúlt […]

Készítsd el nyári kampányaidat percek alatt
Itt a május vége, és szép lassan az idő is felmelegszik. Valószínűleg arra gondolsz, hogy a nyár csak a szórakozásról szól. Jönnek a nyaralások, a […]

Készülj fel a Gyermeknapra új sablonjainkkal és a vadonatúj kaparós sorsjeggyel
Emberek szerte a világon ünneplik a Gyermeknapot, országtól függően különböző időpontokban. Hazánkban minden évben május utolsó vasárnapján ünnepeljük a gyermekeket, ami idén május 26-ára esik. […]

Hogyan szerzett a Dockyard.hu 1200 új feliratkozót?
Manapság az e-kereskedelem világában egyre nehezebb a látogatói bizalom megnyerése, hiszen a saját webáruházunkon kívül még számos másik, hasonló termékeket forgalmazó weboldal is próbál helyt állni […]

OptiMonk újdonságok: legújabb funkcióink bemutatása
Az utóbbi időben több újítás és módosítás történt az OptiMonk háza táján annak érdekében, hogy még felhasználóbarátabb élményt nyújtsunk Nektek. Ma ezekből az újdonságokból mutatok […]

Hogyan duplázta meg a rendelések számát a Szépségcenter szezonális ajánlatok segítségével?
Bármilyen alkalomról is legyen szó, az ünnepek minden e-kereskedő életében kiemelkedő időszaknak számít. Ilyenkor lehetőségünk van vásárlói kört és egyben bizalmat is építeni. Hiszen minél […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok