A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Az Olaplex marketing titkai: Így épített fel dollármilliárdos céget egy szépségipari márka
Fedezd fel, hogyan vált az Olaplex a tudomány, hiteles történetek és influencer marketing erejével a szépségipar egyik legismertebb milliárdos márkájává! […]

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]

13 stratégia a magasabb termékoldali konverzióhoz
Ismerd meg azt a 13 kulcselemet, amelyekkel termékoldalaid nemcsak figyelmet keltenek, hanem valóban vásárlásra is ösztönöznek. […]

Athletic Greens marketing: út az 1,2 milliárd dolláros cégértékig.
Fedezd fel, hogyan építette fel az AG1 az 1,2 milliárd dolláros DTC birodalmát, és milyen marketingstratégiák állnak a sikere mögött. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Hogyan növelte 21,1%-kal bevételeit a GépészCentrum.hu webáruház?
A GépészCentrum.hu-nak egy hónap alatt sikerült 21,1%-kal növelnie a bevételeit. Lássuk, hogy milyen kampányok járultak hozzá a sikerükhöz! […]

Megújult editor, Black Friday popup sablonok, emojik ➕ fejlesztések, újdonságok
Nézd meg milyen újdonságokkal és fejlesztésekkel tettük még kényelmesebbé az OptiMonk használatát. […]

23 pontos csekklista: Hogyan készítsd fel webáruházad az ünnepi rohamra és a Black Friday-ra?
Négy részre bontott csekklistánk segítségével nemcsak stresszmentes lesz az ünnepi szezon, hanem rengeteg új vásárlót is szerezhetsz. […]
![[Esettanulmány] 26,2%-os bevételnövekedés a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációnak köszönhetően](https://optimonk.hu/wp-content/uploads/brooke-cagle-kElEigko7PU-unsplash-768x515.jpg)
[Esettanulmány] 26,2%-os bevételnövekedés a Digitális Ügyfélélmény Optimalizációnak köszönhetően
A Swarovski csodák birodalma, a Czár ékszer webáruház, közel 230 ezer forint extra bevételt szerzett mindössze 26 nap alatt az […]

7 nagyszerű popup, melyre minden webshopnak szüksége van
A popupok – ha helyesen használjuk őket – nagyon hatékony eszközök lehetnek webshopunk bevételeinek növeléséhez. Egy jó popup személyre szabottan […]

Több mint fél millió forint extra bevétel a jobb digitális ügyfélélménynek köszönhetően
A gluténmentes, paleo, vegán és diétás termékeket forgalmazó Natural Vital webshop több mint fél millió forinttal növelte bevételeit 26 nap […]