A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Az Olaplex marketing titkai: Így épített fel dollármilliárdos céget egy szépségipari márka
Fedezd fel, hogyan vált az Olaplex a tudomány, hiteles történetek és influencer marketing erejével a szépségipar egyik legismertebb milliárdos márkájává! […]

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]

13 stratégia a magasabb termékoldali konverzióhoz
Ismerd meg azt a 13 kulcselemet, amelyekkel termékoldalaid nemcsak figyelmet keltenek, hanem valóban vásárlásra is ösztönöznek. […]

Athletic Greens marketing: út az 1,2 milliárd dolláros cégértékig.
Fedezd fel, hogyan építette fel az AG1 az 1,2 milliárd dolláros DTC birodalmát, és milyen marketingstratégiák állnak a sikere mögött. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Személyre szabott kiszolgálás és 9,7%-os bevételnövekedés Digitális Ügyfélélmény Optimalizációval
Példaértékű szakértelem és lenyűgöző sörismeret – ezt érezheti az ember, amikor tanácsot kér a Beerselection csapatától a budapesti üzletükben. Ezt […]

Közel 2 millió forint extra bevétel a jobb digitális ügyfélélménynek köszönhetően
A BioZoo csapata nagy figyelmet fordít arra, hogy felhasználóbarát legyen oldaluk. Egyedi tartalmakat és hasznos termékleírásokat készítenek, melyek eredménye meg […]

Ecommerce Revolution a kulisszák mögött: az első online üzleti valóságshow webáruházaknak
2020 elején rengeteg stratégiai meeting és brainstorming után az OptiMonk csapatában megfogalmazódott az ötlet, hogy elindítsa Magyarország első online üzleti […]

Amiért mi mégis örömmel gondolunk vissza a “rettegett” 2020-ra
2020 januárjában még mindenki óriási célokat tűzött ki. Mindannyian azzal a gondolattal vágtunk bele az évbe, hogy különleges lesz, de […]

Konverzió optimalizálás az e-kereskedelemben (lépésről-lépésre)
A webshopok fő célja a termékek értékesítése, illetve a vásárlások számának növelése. Az eladásokat azonban érdeme viszonyítva mérni — azaz, […]

A legfrissebb termékújdonságok az OptiMonk fiókodban
Ajánló fül: Optimalizált működés és jobb design funkciók Az OptiMonk legfrissebb újdonságait azért hoztuk létre, hogy hatékony segítséget nyújtsanak a […]