
Hogyan csökkentette 31%-kal a kosárelhagyások számát a Bullets2Bandages?
Ahány ház, annyi szokás – ezzel az ismerős közmondással szoktuk jellemezni az emberek különböző szokásait, viselkedési formáit. Egy webáruházba érkező látogatók viselkedése sem különbözik ettől. A […]

Hogyan növelte meg a bevételeit 25%-kal a SwissWatchExpo?
A statisztikák szerint a weboldalakkal, illetve webáruházakkal rendelkező cégek 64%-a a “látogatók és feliratkozók növelése” kifejezésre keres rá a legtöbbször. A vállalkozások 40%-a pedig arra […]

Hogyan növelte meg a bevételeit 20%-kal a Markastaska.hu?
Egy webáruház életében komoly kihívást jelent a látogatók megszerzése. Számos praktika, illetve marketing eszköz létezik annak érdekében, hogy különböző forrásokból, minél több potenciális vevőt vegyünk […]

E-mail címlista építése az új sidebar segítségével
Az ünnepek alatt minden weboldalnak fontos, hogy előnyére fordítsa a megnövekedett forgalmat és növelje az eladásait az év végéig. Emiatt az elmúlt időszakban nagy figyelmet […]

Saját szerencsekerék – Ismerd meg vadonatúj szerencsekerék popupunkat!
Használsz popupokat e-mail címlista építésre? S azt tapasztaltad már, hogy egyre nehezebb megszerezni a látogatóid elérhetőségét? Egyre több webáruház tulajdonos panaszkodik, hogy problémát okoz az […]

Gyakorlati tippek kezdőknek a popupok használatához
A popupok igenis hatékonyak. Nem véletlen, hogy oly sok weboldal építi bele a marketing stratégiájába. A hatékonysága és széles elterjedtsége ellenére azonban még mindig az […]

Új funkciók: új sablon, új integráció, keresési lehetőség, és még sok más…
El tudod hinni, hogy máris október van? A tavalyi karácsonyi vacsora emlékei úgy rémlenek, mintha csak tegnap lett volna. Pedig nemsokára itt az idei is. […]

Hogyan népszerűsítette Szabó Péter az Áttörést az OptiMonk segítségével?
Mi sem lehet egyszerűbb, mint felkínálni újra ugyanazt a terméket, amit a vásárló már egyszer megtekintett a webáruházadban. Na, de mi a helyzet akkor, hogy […]

6 izgalmas kampányötlet, melyekkel erősen zárhatjuk az évet
Hogyan készítsünk olyan marketing kampányt, amely figyelemfelkeltő és nagy hatással van az év utolsó negyedévére? Minden marketinges tudja, hogy egy ilyen kampány megszervezése eszméletlen sok […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok