A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Gyakorlati tippek kezdőknek a popupok használatához
A popupok igenis hatékonyak. Nem véletlen, hogy oly sok weboldal építi bele a marketing stratégiájába. A hatékonysága és széles elterjedtsége […]

Upselling és cross-sell: Hogyan növeld az átlagos tranzakciós értéket webáruházadban?
Ha meg kellene neveznünk egy általános igényt, amely minden webáruház tulajdonos számára fontos, akkor biztosan mindannyian a több vásárló szerzését […]

Bombas marketingelemzés: Hogyan lett egy egyszerű zokniból társadalmi mozgalom?
Tanulj a Bombas márkától: konverzióoptimalizálás, tudatos termékfejlesztés és küldetésvezérelt marketing, ami elkötelezett vásárlókat épít. […]

Mi az az A/B tesztelés? Útmutató kezdőknek
Nézzük meg, hogy mi az A/B tesztelés, miért érdemes alkalmazni, hogyan valósíthatod meg a saját tesztjeidet, valamint 4 valódi A/B teszt példát is megnézünk. […]

Az Olaplex marketing titkai: Így épített fel dollármilliárdos céget egy szépségipari márka
Fedezd fel, hogyan vált az Olaplex a tudomány, hiteles történetek és influencer marketing erejével a szépségipar egyik legismertebb milliárdos márkájává! […]

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Nívós nemzetközi díjat nyert a csapatunk!
Hatalmas megtiszteltetés érte csapatunkat nemrég, ugyanis megnyertük az European Business Award (EBA) verseny nemzeti fordulóját a Business of the Year Award […]

Új funkciók: új sablon, új integráció, keresési lehetőség, és még sok más…
El tudod hinni, hogy máris október van? A tavalyi karácsonyi vacsora emlékei úgy rémlenek, mintha csak tegnap lett volna. Pedig […]

6 izgalmas kampányötlet, melyekkel erősen zárhatjuk az évet
Hogyan készítsünk olyan marketing kampányt, amely figyelemfelkeltő és nagy hatással van az év utolsó negyedévére? Minden marketinges tudja, hogy egy […]

Új funkciók: okos előnézet, új termékajánló sablonok, és még sok más…
Az év fele már eltelt, és az OptiMonk csapata most sem lazsált. Teljes gőzzel azon dolgoztunk, hogy minél több új […]

7+1 tavaszi forgalomnövelő ötlet, amivel év közben is növelhetjük bevételeinket
A webáruház tulajdonosok kedvenc időszaka a karácsony. Ebben nincs is semmi meglepő, hiszen ilyenkor jelentős mértékben megnő a bevételek száma. […]

Ez történt velünk 2016-ban
Visszatekintve az elmúlt időszakra, bátran kijelenthetjük, hogy 2016 egy igazán eseménydús év volt mindenki számára. Néhány hazai büszkeséget kiemelve: miután […]