A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]

13 stratégia a magasabb termékoldali konverzióhoz
Ismerd meg azt a 13 kulcselemet, amelyekkel termékoldalaid nemcsak figyelmet keltenek, hanem valóban vásárlásra is ösztönöznek. […]

Athletic Greens marketing: út az 1,2 milliárd dolláros cégértékig.
Fedezd fel, hogyan építette fel az AG1 az 1,2 milliárd dolláros DTC birodalmát, és milyen marketingstratégiák állnak a sikere mögött. […]

Érdemes hírlevél listát építeni? Ezért lehet a legértékesebb eszközöd!
Tudd meg, miért éri meg hírlevél listát építeni, és hogyan hozhatsz létre hatékony e-mail marketing csatornát, amely stabil eladásokat hoz. […]

Drunk Elephant: 6 stratégia, amit te is kipróbálhatsz
Fedezd fel, hogyan épített fel a Drunk Elephant egy kiemelkedően hatékony marketingstratégiát, amely edukációra és közösségépítésre épül. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

10+ konverziós mérőszám és üzleti KPI jelentése, melyre érdemes figyelni 2025-ben
Az e-kereskedelem világa évről évre gyorsan változik, és ez a legdivatosabb mérőszámokkal sincs másképp. Mindig felbukkan valami újdonság, valami „áttörő, […]

Meggyőzés: Így növeld a webshopod eladásait
Webshopot üzemeltetsz, vagy marketinggel foglalkozol? Akkor lehet hallottál már az 1984-ben megjelent könyvről, amit sokan csak a “meggyőzés és marketing […]

Újdonságok a még hatékonyabb OptiMonk kampányokért!
Hamarosan itt a Black Friday, mi pedig ennek alkalmából ismét élesítettük az újdonságainkat! Az OptiMonk fiókodba bejelentkezve most 5 új […]

Black Friday marketing: Vadonatúj sablonok a kampányodhoz
Közeleg a Black Friday, úgyhogy itt az ideje, hogy felkészülj a rengeteg vásárlóra és a rekordokat döntögető bevételre. A Black […]

Rendezvénymarketing: Így adj el több belépőt online
A rendezvénymarketing alapja nem sokban különbözik egy általános marketing stratégiánál. A legfontosabb, hogy a megfelelő ajánlatot jelenítsük meg a vásárlóknak […]

Vadonatúj sablonok a halloweeni kampányodhoz
Nyakunkon a Halloween, ami lényegében egyet jelent az ünnepi szezon kezdetével (Black Friday, Cyber Monday és karácsony). Mai cikkünkben még […]