A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Az Olaplex marketing titkai: Így épített fel dollármilliárdos céget egy szépségipari márka
Fedezd fel, hogyan vált az Olaplex a tudomány, hiteles történetek és influencer marketing erejével a szépségipar egyik legismertebb milliárdos márkájává! […]

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]

13 stratégia a magasabb termékoldali konverzióhoz
Ismerd meg azt a 13 kulcselemet, amelyekkel termékoldalaid nemcsak figyelmet keltenek, hanem valóban vásárlásra is ösztönöznek. […]

Athletic Greens marketing: út az 1,2 milliárd dolláros cégértékig.
Fedezd fel, hogyan építette fel az AG1 az 1,2 milliárd dolláros DTC birodalmát, és milyen marketingstratégiák állnak a sikere mögött. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Hogyan forradalmasította a Waterdrop az italipart?
Ebben az elemzésben feltárjuk azokat a marketingstratégiákat, amelyek hozzájárultak a Waterdrop gyors növekedéséhez és piaci térnyeréséhez. […]

5 kreatív social media popup ötlet, a márkahűség növelésére
Organikus növekedés a közösségi médiában – igen, tényleg mindannyian erre vágyunk.De mit szólnál ahhoz, ha a weboldalad látogatóit hűséges követőkké varázsolhatnád, mindezt anélkül, hogy tolakodó lennél? […]

Top 3 popup hiba (és amit tanulhatsz belőlük)
Ez a cikk arra emlékeztet, hogy ha egy kampány elsőre nem is hozza a kívánt eredményeket, akkor sem vagy egyedül. A legfontosabb, hogy ne add fel, és folyamatosan kísérletezz a konverzió optimalizációval. […]

Hogyan lett a Gymshark milliárd dolláros márka?
Bemutatjuk, hogyan építette fel a Gymshark a rajongói bázisát, és mit tesznek azért, hogy mindennap örömet szerezzenek a vásárlóknak […]

Weboldal-overlayek: példák és bevált gyakorlatok
A weboldal overlayek – mint például a popupok vagy slide-in elemek – rendkívül hatékony eszközök a felhasználók bevonására, célzott üzenetek […]

Lululemon: A 9,61 milliárd dolláros siker kulisszatitkai
A Lululemon nemcsak ruhát árul – egy teljes életstílust. Ez az ikonikus márka mesterien beépült a modern wellness-kultúrába. Ráadásul, a tavalyi lenyűgöző 9,61 milliárd dolláros bevételével a Lululemon sikere megkérdőjelezhetetlen. […]