A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Bombas marketingelemzés: Hogyan lett egy egyszerű zokniból társadalmi mozgalom?
Tanulj a Bombas márkától: konverzióoptimalizálás, tudatos termékfejlesztés és küldetésvezérelt marketing, ami elkötelezett vásárlókat épít. […]

Mi az az A/B tesztelés? Útmutató kezdőknek
Nézzük meg, hogy mi az A/B tesztelés, miért érdemes alkalmazni, hogyan valósíthatod meg a saját tesztjeidet, valamint 4 valódi A/B teszt példát is megnézünk. […]

Az Olaplex marketing titkai: Így épített fel dollármilliárdos céget egy szépségipari márka
Fedezd fel, hogyan vált az Olaplex a tudomány, hiteles történetek és influencer marketing erejével a szépségipar egyik legismertebb milliárdos márkájává! […]

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Black Friday stratégiák: így lendítsd fel az eladásaidat 2024-ben
Ezekkel a marketing trükökkel lehet sikeresebb a Black Friday kampányod. Használd ezeket a marketing stratégiákat és maxold ki a szezont! […]

Mi a termékpromóció? 10 hatékony stratégia a termékeid népszerűsítésére
Tudd meg, mi az a termékpromóció, miért létfontosságú az üzleted számára, és ismerj meg 10 konkrét stratégiát, amellyel növelheted a láthatóságot és az eladásokat. […]

Hogyan ért el a PrémiumBútor több mint 50%-os konverziós arány növekedést?
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]

Így erősítette meg online jelenlététa Velekey Ékszervilág
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]

Hogyan növelte bevételét és konverziós arányát a Dermaonline?
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]

Hogyan ért el a GépészCentrum.hu 26,53%-os bevételnövekedést?
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]