A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

6 izgalmas kampányötlet, melyekkel erősen zárhatjuk az évet
Olyan kampányötleteket mutatunk be, amelyek segítenek egy hatékony marketing kampány létrehozásában és a bevételeink fellendítésében. […]

A CRO jövőképe: a konverziós arány optimalizálásának trendjei és előrejelzései 2025-re
A technológia elképesztő tempóban fejlődik, de egy dolog nem változik: a webáruházak számára továbbra is a konverziók növelése a legfontosabb […]

Bearaby marketingstratégiája: Hogyan értek el 4,999%-os bevételnövekedést három év alatt?
Egy vállalkozás indítása közvetlenül a globális járvány előtt? Sokan biztos bukásnak tartották volna. De nem a Bearaby. Miközben a legtöbb […]

Hogyan lett Hailey Bieberből a bőrápolás királynője?
Ebben az elemzésben mélyebben megvizsgáljuk a Rhode által alkalmazott marketingstratégiákat – utánajárunk, hogyan hoztak létre sikeres trendeket, építettek stratégiai együttműködéseket és alakítottak ki hiteles márkaépítést. […]

5 Valentin-napi popup ötlet, amelyekkel meghódíthatod a szíveket és fellendítheted az eladásokat
Ebben a cikkben 5 kipróbált tippet osztunk meg, amelyekkel olyan Valentin-napi popupokat készíthetsz, amelyek nemcsak lenyűgözik a közönségedet, de hatékonyan növelik az eladásokat, és még különlegesebbé varázsolják az ajándékozás örömét. […]

Hogyan forradalmasította a Waterdrop az italipart?
Ebben az elemzésben feltárjuk azokat a marketingstratégiákat, amelyek hozzájárultak a Waterdrop gyors növekedéséhez és piaci térnyeréséhez. […]

5 kreatív social media popup ötlet, a márkahűség növelésére
Organikus növekedés a közösségi médiában – igen, tényleg mindannyian erre vágyunk.De mit szólnál ahhoz, ha a weboldalad látogatóit hűséges követőkké varázsolhatnád, mindezt anélkül, hogy tolakodó lennél? […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Top 3 popup hiba (és amit tanulhatsz belőlük)
Ez a cikk arra emlékeztet, hogy ha egy kampány elsőre nem is hozza a kívánt eredményeket, akkor sem vagy egyedül. A legfontosabb, hogy ne add fel, és folyamatosan kísérletezz a konverzió optimalizációval. […]

Weboldal-overlayek: példák és bevált gyakorlatok
A weboldal overlayek – mint például a popupok vagy slide-in elemek – rendkívül hatékony eszközök a felhasználók bevonására, célzott üzenetek […]

Lululemon: A 9,61 milliárd dolláros siker kulisszatitkai
A Lululemon nemcsak ruhát árul – egy teljes életstílust. Ez az ikonikus márka mesterien beépült a modern wellness-kultúrába. Ráadásul, a tavalyi lenyűgöző 9,61 milliárd dolláros bevételével a Lululemon sikere megkérdőjelezhetetlen. […]

23 nélkülözhetetlen teendő, amivel webáruházad tarolhat az ünnepi szezonban
Hamarosan kezdetét veszi az év legnagyobb vásárlási őrülete, amikor mindenki ajándékok után vadászik – legyen szó szeretteikről, barátaikról, vagy épp […]

Black Friday Popupok: 9 ötlet és 21 sablon Black Friday akciókhoz
A Black Friday nem csak egy újabb alkalom a vásárlásra – ez egy valódi csatatér, ahol minden kiskereskedő a vásárlók […]

A Magic Spoon marketingstratégiája: a gabonapehely-ipar megdöntésének titka
A Magic Spoon nemcsak belépett a gabonapelyhek piacára, hanem alaposan felrázta azt, és átírta a játékszabályokat. Egy magas fehérjetartalmú, keto-barát […]