A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

GAP 2025-ös marketingstratégiája: A hagyomány újraértelmezése a TikTok világában
Ismerd meg, hogyan írta újra a GAP 2025-ben a divatmarketing szabályait: TikTok, AI, nosztalgia és adatvezérelt személyre szabás. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Érdemes hírlevél listát építeni? Ezért lehet a legértékesebb eszközöd!
Tudd meg, miért éri meg hírlevél listát építeni, és hogyan hozhatsz létre hatékony e-mail marketing csatornát, amely stabil eladásokat hoz. […]

7+1 tavaszi forgalomnövelő ötlet, amivel év közben is növelhetjük bevételeinket
Az e-kereskedelem sose alszik, mindig akadnak jobbnál jobb lehetőségek a kampányolásra, amelyeket érdemes előre megtervezni. Összegyűjtöttünk 7+1 tavaszi kampányötletet, amit érdemes bevetned a következő negyedévben. […]

Drunk Elephant: 6 stratégia, amit te is kipróbálhatsz
Fedezd fel, hogyan épített fel a Drunk Elephant egy kiemelkedően hatékony marketingstratégiát, amely edukációra és közösségépítésre épül. […]

Hogyan növeld az eladásaidat? Íme 11 ütős upsell stratégia!
Ismerj meg 11 bevált upselling módszert, amellyel növelheted webáruházad bevételét a meglévő vásárlóid segítségével. […]

A The Sill marketing stratégiája: így váltak a vezető DTC növény márkává!
Nézzük meg azokat a kulcsfontosságú marketingeszközöket, amelyeknek köszönhetően a The Sill a növények világában ismert és elismert névvé vált! […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Mit jelent a személyreszabott tartalom? 5 példa, ami megalapozza a stratégiád
Ebben a cikkben áttekintjük a személyre szabott tartalom alapjait, és bemutatunk öt nagyszerű példát arra, hogyan lehet ezt hatékonyan alkalmazni a weboldalakon. […]

16 tipp a kosárelhagyás csökkentésére 2025-ben
A webáruház-tulajdonosok egyik legnagyobb rémálma: a magas kosárelhagyási arány. Ráadásul, ez sokkal gyakoribb probléma, mint gondolnánk. Az átlagos kosárelhagyási arány […]

Almave marketing: az alkoholmentes szeszes italok piacának meghódítása
Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan sikerült kitűnniük a tömegből, és miként váltak az alkoholmentes italok piacának egyik legizgalmasabb szereplőjévé. […]

10 bevált taktika, amivel e-mail feliratkozókat szerezhetsz a weboldaladon
Hogyan gyűjthetsz e-mail címeket hatékonyan? Hogyan érheted el, hogy a látogatók maguktól adják meg az elérhetőségüket? […]

Sol de Janeiro marketing: A robbanásszerű növekedés titka
Hogyan válik egy szépségápolási márka milliós nagyságrendű sikertörténetté? A Sol de Janeiro pontosan tudja a választ. […]

Alani Nu: a 3 milliárd dolláros márka marketingtitkai
Ebben az elemzésben megmutatjuk, hogyan építette fel az Alani Nu a birodalmát, és mit tanulhatsz a stratégiájukból. […]