A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Útmutató a kosárelhagyási ráta csökkentéséhez az értékesítési tölcsérben
Azon töröd fejed, hogyan tudnád kosárelhagyási rátád csökkenteni az értékesítési tölcsérben? Olvass tovább és tudd meg a legjobb módszereket! […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]

13 stratégia a magasabb termékoldali konverzióhoz
Ismerd meg azt a 13 kulcselemet, amelyekkel termékoldalaid nemcsak figyelmet keltenek, hanem valóban vásárlásra is ösztönöznek. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

6 popup példa és bevált gyakorlatok a konverziók növelésére
Fedezd fel 6 hatékony popup példát és bevált gyakorlatot, amelyek segítenek növelni a weboldalad konverzióit. […]

7+1 tavaszi forgalomnövelő ötlet, amivel év közben is növelhetjük bevételeinket
Összegyűjtöttünk 7+1 forgalomnövelő ötletet, amit érdemes bevetned a tavaszi negyedévben. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

5 húsvéti és anyák napi popup kampány, amivel növelheted a bevételt
Bemutatunk 5 húsvéti és anyák napi marketing stratégiát, amivel növelheted a tavaszi szezon bevételeit webáruházaddal! […]

Drunk Elephant: 6 stratégia, amit te is kipróbálhatsz
Fedezd fel, hogyan épített fel a Drunk Elephant egy kiemelkedően hatékony marketingstratégiát, amely edukációra és közösségépítésre épül. […]

Hogyan növeld az eladásaidat? Íme 11 ütős upsell stratégia!
Ismerj meg 11 bevált upselling módszert, amellyel növelheted webáruházad bevételét a meglévő vásárlóid segítségével. […]

A The Sill marketing stratégiája: így váltak a vezető DTC növény márkává!
Nézzük meg azokat a kulcsfontosságú marketingeszközöket, amelyeknek köszönhetően a The Sill a növények világában ismert és elismert névvé vált! […]

Mit jelent a személyreszabott tartalom? 5 példa, ami megalapozza a stratégiád
Ebben a cikkben áttekintjük a személyre szabott tartalom alapjait, és bemutatunk öt nagyszerű példát arra, hogyan lehet ezt hatékonyan alkalmazni a weboldalakon. […]

16 tipp a kosárelhagyás csökkentésére 2025-ben
A webáruház-tulajdonosok egyik legnagyobb rémálma: a magas kosárelhagyási arány. Ráadásul, ez sokkal gyakoribb probléma, mint gondolnánk. Az átlagos kosárelhagyási arány […]













