
Jó hírünk van: Megérkeztek legújabb funkcióink!
Akármi is történik odakint a nagyvilágban egy dolog biztos: mi az OptiMonknál folyamatosan azon dolgozunk, hogy egyre több hasznos funkciót adhassunk a kezetekbe, melyek segítségével […]

Hogyan sikerült a Providentnek több mint 8 000 távozni készülő látogatót megmentenie egy kampánnyal?
A Provident Pénzügyi Zrt. 2001 óta meghatározó szereplője a személyi kölcsönök piacának Magyarországon. Azonban egy ilyen közismert márka is ugyanazokkal a kihívásokkal néz szembe, mint […]

Unas webáruház forgalomnövelés: Hogyan növelte 66%-kal a vásárlások számát a Babaszafari Bababolt?
A Babaszafari Bababolt az egyik legnépszerűbb babatermékeket forgalmazó bolt a magyar piacon. Háromszor díjazták őket az Ország Boltja népszerűségi versenyén. Webáruházukban közel 10 000 termék […]

Ügyfél-visszajelzések gyűjtése: 30 kérdés és 6 eszköz
Az ügyfél- vagy vásárlói visszajelzés alatt azt a folyamatot értjük, mely során összegyűjtjük és értékeljük a leendő vagy meglévő ügyfelektől érkező információkat, ötleteket, véleményeket, majd […]
![[ÚJDONSÁG] Kövesd nyomon, mennyi bevételt hozott az OptiMonk a Shopify boltod számára!](https://www.optimonk.hu/wp-content/uploads/2020/04/hozzasegitett-bevetel-banner.jpg)
[ÚJDONSÁG] Kövesd nyomon, mennyi bevételt hozott az OptiMonk a Shopify boltod számára!
Ahogy talán közületek is sokan, március folyamán az OptiMonk is teljesen átállt az otthoni munkavégzésre, ezzel is hozzájárulva a koronavírus terjedésének lassulásához Magyarországon. Ez viszont […]

Anyák napi szerencsekerék, és más gyönyörű popup sablonok
Ismét elérkezett az évnek azon része, mikor az anyukákat ünnepeljük. Az anyák napját világszerte különböző időpontokban tartják. Hazánkban minden évben május első vasárnapján köszönjük az […]

A koronavírus hatása az e-kereskedelemre
A koronavírus (COVID-19) globális terjedésével a világ jelenleg egy nagyon komoly egészségügyi krízissel néz szembe. A fertőzött országokban városokat zártak le, iskolákat zártak be és […]

Hogyan használd a popupokat a blogodon az elkötelezett olvasók és a több követő érdekében?
2020-ban a világ teljes népességének 59%-a, azaz körülbelül 4,5 milliárd ember internetezik rendszeresen. Ezek az emberek pedig nap mint nap friss tartalmakra éheznek: hiszen manapság […]

Shopify webshop forgalomnövelés: Hogyan szerzett 39,2% extra bevételt az OptiMonk segítségével?
A legsikeresebb márkák is ugyanazokkal a kihívásokkal néznek szembe, mint bármely más e-kereskedő: temérdek pénzt költenek látogatószerzésre, akik végül üres kézzel távoznak. Emiatt rengeteg potenciális […]
Értesülj elsőként a legújabb konverziójavító trükkökről
Légy naprakész!
20,000+ olvasó● E-kereskedelmi tippek ● Csak emailben elérhető ajánlatok