A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

12 email marketing tipp és trükk, amivel többet kereshetsz
Megmutatjuk, miért nem érdemes kihagyni az email marketinget a webáruházad stratégiájából, valamint hozunk 12 kipróbált és működő tippet. […]

Top 3 popup hiba (és amit tanulhatsz belőlük)
Ez a cikk arra emlékeztet, hogy ha egy kampány elsőre nem is hozza a kívánt eredményeket, akkor sem vagy egyedül. A legfontosabb, hogy ne add fel, és folyamatosan kísérletezz a konverzió optimalizációval. […]

Weboldal-overlayek: példák és bevált gyakorlatok
A weboldal overlayek – mint például a popupok vagy slide-in elemek – rendkívül hatékony eszközök a felhasználók bevonására, célzott üzenetek […]

Lululemon: A 9,61 milliárd dolláros siker kulisszatitkai
A Lululemon nemcsak ruhát árul – egy teljes életstílust. Ez az ikonikus márka mesterien beépült a modern wellness-kultúrába. Ráadásul, a tavalyi lenyűgöző 9,61 milliárd dolláros bevételével a Lululemon sikere megkérdőjelezhetetlen. […]

23 nélkülözhetetlen teendő, amivel webáruházad tarolhat az ünnepi szezonban
Hamarosan kezdetét veszi az év legnagyobb vásárlási őrülete, amikor mindenki ajándékok után vadászik – legyen szó szeretteikről, barátaikról, vagy épp […]

Black Friday Popupok: 9 ötlet és 21 sablon Black Friday akciókhoz
A Black Friday nem csak egy újabb alkalom a vásárlásra – ez egy valódi csatatér, ahol minden kiskereskedő a vásárlók […]

A Magic Spoon marketingstratégiája: a gabonapehely-ipar megdöntésének titka
A Magic Spoon nemcsak belépett a gabonapelyhek piacára, hanem alaposan felrázta azt, és átírta a játékszabályokat. Egy magas fehérjetartalmú, keto-barát […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Hogyan lett a Rare Beauty a Z generáció kedvenc sminkmárkája a TikTok-on?
Képzeld el, hogy elindítasz egy sminkmárkát, és néhány éven belül 2 milliárd dollárra értékelik vállalkozásod. Ez a Rare Beauty története, amelyet Selena Gomez, amerikai énekesnő és színésznő indított útjának 2019-ben. […]

Mi az egyedi értékesítési ajánlat? 15 USP példa 2025-ben
Minden vállalkozásnak van valami egyedi tulajdonsága, ami megkülönbözteti a versenytársaktól. Lehet ez jobb minőségű termék, kivételes ügyfélszolgálat vagy gyorsabb rendelésteljesítés. Azonban ezek a tulajdonságok nem jelentenek versenyelőnyt, ha az emberek nem ismerik őket. […]

A Crocs diadala: így vált divattá a ‘csúnyaság’
Ha meghallod, hogy Crocs, valószínűleg azonnal beugrik az egyedi és valljuk be „csúnyácska” lábbeli. De mi lenne a véleményed, ha azt mondanám, hogy pont ez a különleges dizájn lett a sikerük egyik kulcsa? […]

Skims Marketing: A modern márkaépítés mesterkurzusa
Ebben a cikkben megvizsgáljuk a Skims marketingjének fő elemeit, amelyek segítségével néhány év alatt elképesztő, 4 milliárd dolláros cégértéket értek el. […]

DIOR marketing: az időtlen luxus és a modern innováció találkozása
A Dior több mint egy márka – egy státuszszimbólum, egy kinyilatkoztatás, és sokak számára egy megvalósult álom. De mi teszi ezt az ikonikus divatházat ennyire sikeressé? […]

A Hype mesterei: a Prime Hydration marketingtitkai
Így vált világhírűvé a Prime Hydratation! Meríts ötleteket a saját marketingedhez! Ismerd meg a sikerre vezető marketing stratégiákat! […]