A Konverzió Blog
Konverzió optimalizálási tippek, valós példák és bevált stratégiák.

Bombas marketingelemzés: Hogyan lett egy egyszerű zokniból társadalmi mozgalom?
Tanulj a Bombas márkától: konverzióoptimalizálás, tudatos termékfejlesztés és küldetésvezérelt marketing, ami elkötelezett vásárlókat épít. […]

Mi az az A/B tesztelés? Útmutató kezdőknek
Nézzük meg, hogy mi az A/B tesztelés, miért érdemes alkalmazni, hogyan valósíthatod meg a saját tesztjeidet, valamint 4 valódi A/B teszt példát is megnézünk. […]

Az Olaplex marketing titkai: Így épített fel dollármilliárdos céget egy szépségipari márka
Fedezd fel, hogyan vált az Olaplex a tudomány, hiteles történetek és influencer marketing erejével a szépségipar egyik legismertebb milliárdos márkájává! […]

Mi az a listaépítő popup, miért fontos, és hogyan használd hatékonyan?
Megmutatjuk, hogyan építhetsz eredményes e-mail- és SMS-listát webáruházadban popupok segítségével – 20 példa és egy gyakorlati útmutató. […]

Zero-party adatok: 19 tipp személyre szabott vásárlói élményhez
Tudd meg, miért kulcsfontosságúak a zero-party adatok a személyre szabott vásárlói élményekhez, és hogyan gyűjtheted őket etikusan és hatékonyan. […]

Így épít márkát a SodaStream: környezettudatosság, együttműködések és vagány kampányok
Fedezd fel, hogyan építette fel a SodaStream a fenntarthatóságra és innovációra épülő marketingstratégiáját. […]

Loop Earplugs marketing: Hallásvédelem újragondolva
Tudd meg, hogyan vált a Loop Earplugs egy koncertélményből született ötletből globális márkává. […]
Konverzió optimalizáció.
Kezdőtől haladóig.
Minden, amit a látogatók vásárlókká alakításáról tudnod kell. Egy helyen, érthetően és gyakorlatiasan.

Gamifikációs marketing stratégiák webáruházaknak
A gamifikáció egy hatékony eszköz a webáruházak számára a felhasználói aktivitás és a márka ismertségének növelésére. Megértésével szórakoztató és hatékony gamifikált kampányokat hozhatsz létre. […]

A 6 legjobb marketing tipp, amit 25+ DTC márka elemzéséből tanultunk
Bemutatunk 6 marketing stratégiát, amivel 25+ DTC márka növeli bevételeit. […]

Újdonságok – 2024. június
Új funkciók az OptiMonk-ban! Megújult analitikák, GA4 integráció, egyedi konverziós események, Intelligens A/B tesztelés, mobilnézet, új sablonok. […]

Jetelektronic esettanulmány
Ebben az esettanulmányban bemutatjuk, hogy hogyan ért el 7,1%-os bevételnövekedést a jet.hu az OptiMonk AI segítségével. […]

Küzdelem a Temu ellen: stratégiák webáruházak számára
A Temu egy gyorsan növekvő kínai e-kereskedelmi platform, amely jelentős hullámokat vetett világszerte 2022 szeptemberében történt elindulása óta. Agresszív marketing […]

5 húsvéti és anyák napi popup kampány, amivel növelheted a bevételt
Bemutatunk 5 húsvéti és anyák napi marketing stratégiát, amivel növelheted a tavaszi szezon bevételeit webáruházaddal! […]